{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

تندیس جشنواره پونا برای کارگردان بهتر از نیل آرمسترانگ

تندیس جشنواره پونا برای کارگردان بهتر از نیل آرمسترانگ
کدخبر : 1564

"علیرضا قاسمی" تندیس بهترین کارگردانی برای فیلم کوتاه "بهتر از نیل آرمسترانگ" را از جشنواره پونا دریافت کرد.

به گزارش هنرام‌روز، فیلم کوتاه "بهتر از نیل آرمسترانگ" به کارگردانی "علیرضا قاسمی" و تهیه کنندگی "حسن نجاریان و محمدرضا مصباح" در هجدهمین جشنواره پونای هند جایزه‌ بهترین کارگردانی بخش کوتاه را کسب کرد.

"بهتر از نیل آرمسترانگ" داستان ۴ کودک را روایت می‌کند که با سفینه‌ فضاییشان قصد سفر به ماه را دارند.

"نوشیکا خداشناس، کیان‌ علی‌پناه، ایلیا حسنی، عسل شاکری و گلنوش قهرمانی" بازیگرانی هستند که در این فیلم کوتاه ایفای نقش می‌کنند.

این فیلم کوتاه در بخش مسابقه سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم ورمونت آمریکا، بیستمین دوره‌ جشنواره‌ فیلم اوهای ‌آمریکا، دوازدهمین دوره جشنواره فیلم‌ لنکستر آمریکا، نوزدهمین دوره جشنواره فیلم ازمیر ترکیه و یازدهمین دوره‌ جشنواره ناپل آمریکا نیز حضور یافته است.

"علیرضا قاسمی" پیش از این با فیلم کوتاه "وقت نهار" نامزد نخل طلای جشنوار‌ه‌ کن بوده است و در بیش از ۱۰۰ جشنواره‌ جهانی حضور داشته و به تازگی فیلم کوتاه خود با نام «بهتر از نیل آرمسترانگ» را به پایان رسانده است.«وقت نهار» در مجموعه فیلم‌های کوتاه نوروزی در سینماهای گروه هنروتجربه اکران شده‌است.

هجدهمین جشنواره فیلم پونا از سال ۲۰۰۲ هرساله برای به‌ نمایش درآمدن بهترین فیلم‌های سینمای هند و جهان در شهر پونا برگزار می‌شود. این جشنواره از ۹ تا ۱۶ ژانویه مصادف با ۱۹ تا ۲۶ دی ماه برگزار شد.

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها