{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

رئیس انجمن سینماداران درباره برنامه‌های مقابله با کرونا:

فاصله زیاد بین صندلی‌ها خودبه‌خود ایمنی ایجاد می‌کند!

فاصله زیاد بین صندلی‌ها خودبه‌خود ایمنی ایجاد می‌کند!
کدخبر : 1721

مدیر انجمن سینماداران درباره راه‌های مبارزه با ویروس کرونا در سالن‌های سینما بیان کرد: فعلا در این‌باره حرفی زده نشده است.

هنر ام‌روز-زهرا ره‌گشای: نگرانی از شیوع ویروس کرونا در حال افزایش است، با این حال همچنان سینماهای کشور بدون هیچ برنامه‌ریزی خاصی برای مقابله با این ویروس به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

این دغدغه را با  "محمد قاصد اشرفی" رئیس انجمن سینماداران مطرح کردیم و او توضیح داد: درحال حاضر فقط توانسته‌ایم کارکنان سینما را به دستکش و ماسک مجهز کنیم. اما برای سالن‌ها اقدامی صورت نگرفته است. البته نظافت سالن‌های سینما در طول روز از سوی کارکنان آن انجام می‌شود. اما تا الان حرفی گفته نشده و برنامه‌ای داده نشده است تا مطابق آن عمل کنیم.

رئیس انجمن سینماداران درباره  ایمنی سینماها گفت: به دلیل این‌که محوطه سالن سینما بزرگ است و تماس مخاطبان با وسایل آن کم است، هم‌چنین به‌خاطر این‌که افراد با فاصله از هم می‌نشینند، خود این مسائل ایمنی ایجاد می‌کند.

قاصد اشرفی در آخر گفت: قبل از اینکه ویروس کرونا بیاید، اکثر سینما‌ها هر روز محیط خود، صندلی‌ها و سرویس بهداشتی‌های خود را تمیز می‌کردند.

این درحالی است که نظافت معمول شیوه مقابله با کرونا نیست و بعضی از مراکز مراجعه‌کنندگان را تشویق به استفاده از ماسک و مایع ضدعفونی‌کننده کرده و خود نیز وسایلی را که هر روز در معرض تماس هستند، ضد عفونی می‌کنند. 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها