{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

حراج نسخه‌های کمیاب فیلمنامه‌های «پدرخوانده»

حراج نسخه‌های کمیاب فیلمنامه‌های «پدرخوانده»
کدخبر : 2045
خبرنگار:

نسخه‌های کمیابی از فیلمنامه‌های «پدرخوانده» و «محله چینی‌ها» که در میان دارای‌‌های رابرت اوانز قرار داشتند، به حراج گذاشته می‌شوند.  

هنرام‌روز: به گزارش هنرام‌روز و به نقل از ایندی‌وایر، بنیاد رابرت اوانز، مدیر سابق پارامونت تعدادی از گران‌بهاترین دارایی‌های خود را از قبیل نسخه‌های نادری از فیلمنامه‌های شاهکارهای دهه هفتاد میلادی را به حراج می‌گذارد.

حراج جولین اعلام کرده است روز ۲۴ اکتبر، برخی از اقلام مربوط به بنیاد رابرت اوانز، تهیه کننده مشهور هالیوود که سرمایه‌گذار تعدادی از آثار بهترین فیلمسازان دهه ۷۰ آمریکا همچون کوپولا، پولانسکی و لومت بود را به حراج می گذارد.

اوانز سال گذشته در ۸۹ سالگی از دنیا رفت. او به مدت هفت سال مدیر پارامونت بود. 

پارامونت فیلم‌های مطرحی چون «داستان عشق»، «پدرخوانده»، «محله چینی‌ها»، «بچه رزماری»، «سرپیکو» و «پدرخوانده ۲» را تولید کرد.

در میان ۶۰۰ قلم وسیله متعلق به بنیاد اوانز، فیلمنامه‌های «پدرخوانده»، «پدرخوانده ۲» و «محله چینی‌ها» از جذاب‌ترین های این حراج هستند.

تخمین زده می‌شود فیلمنامه «پدرخوانده» که شامل حاشیه نگاری خود اوانز و همینطور نظراتش درباره گروه بازیگران است بین ۳ تا ۵ هزار دلار فروخته شود، سومین پیش نویس فیلمنامه «محله چینی‌ها» هم پیش بینی می‌شود بین ۸ تا ۱۰ هزار دلار فروخته شود. فیلمنامه  «پدرخوانده ۲» هم احتمالا ارزان ترین آنها خواهد بود و بین هزار تا ۲ هزار دلار فروخته شود.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها