{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

هواداران «بورات۲» برای پرستار فیلم ۷۰ هزار دلار کمک مالی جمع‌آوری کردند

هواداران «بورات۲» برای پرستار فیلم ۷۰ هزار دلار کمک مالی جمع‌آوری کردند
کدخبر : 2227
خبرنگار:

در فیلم بورات۲، جینزی جونز نقش پرستار توتار، دختر بورات را ایفا می‌کند. جونز به دلیل دل‌گرمی دادن به توتار و اینکه برای دلبری از مردان نیازی به جراحی پلاستیک ندارد و مخالفتش با بورات که قصد داشت دخترش را به ازدواج مردی مسن درآورد، تحسین هواداران را برانگیخت.

هنرام‌روز: جونز در مصاحبه با نیویورک پست گفت: احساس می‌کنم که عوامل بورات۲ به من خیانت کرده‌اند. زیرا من تصور می‌کردم در یک مستند واقعی در مورد نوجوانی بازی می‌کنم که به اجبار می‌خواهد با یک مرد ثروتمند ازدواج کند. جونز می‌گوید هیچ اطلاعی از داستان بورات۲ نداشته و هفته‌ها نگران سرنوشت توتار بوده.

او در ادامه گفت: احساس می‌کردم که توتار از کشورهای جهان سوم است و این گونه مسائل در آن کشورها پیش می‌آید. فکر می‌کردم واقعی است بنابراین احساس می‌کردم به من خیانت شده.

ما نگران بودیم. ما در کلیسا برای او دعا می‌کردیم و از خدا می‌خواستیم به او کمک کند.

«دریک اسکوبی» کشیش جینزی جونز در کلیسای باپتیست ابنیزر است و او مقدمات بازی جونز در بورات۲ را فراهم کرده. او حالا کمپینی مجازی برای جمع‌آوری کمک مالی به جونز راه‌اندازی کرده زیرا برای بازی در بورات ۲ تنها ۳۶۰۰ دلار دریافت کرده است. هدف این کمپین جمع‌آوری ۱۰۰ هزار دلار است. یکی از دلایل راه‌اندازی این کمپین این است که جونز با شیوع پاندمی ویروس کرونا بیکار شده است. در حال حاضر بیش از ۶۹ هزار دلار برای جونز جمع‌آوری شده است.

95C788CC-1EB8-4627-9F56-E72D977F6766

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها