{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

سینماهای انگلیس دوباره تعطیل می‌شوند

سینماهای انگلیس دوباره تعطیل می‌شوند
کدخبر : 2235
خبرنگار:

به دنبال اقدامات کشورهای اروپایی برای مبارزه با موج دوم کرونا، انگلیس نیز به سمت قرنطینه‌ی یک ماهه می‌رود.

 هنرام‌روز: سینماها و تمام مشاغل غیر ضروری در سراسر انگلیس قرار است امسال برای دومین بار بسته شوند. دولت روز یکشنبه اعلام کرد که این کشور از پنج‌شنبه، پنجم نوامبر تا دوم دسامبر به قرنطینه‌ی یک ماهه خواهد رفت.

اولیو دود، وزیر فرهنگ بریتانیا اعلام کرد با شروع دور جدید قرنطینه، سینماهای این کشور تعطیل می‌شوند اما تولید محصولات سینمایی و تلویزیونی می‌تواند در انگلستان ادامه داشته باشد.

سینه ورلد (Cineworld) که با ۱۲۰ مجموعه سینمایی بزرگترین سینمای زنحیره بریتانیا و همچنین دومین سینمای زنجیره‌ای بزرگ در آمریکا محسوب می‌شود با ادامه شرایط بحرانی، اعلام کرد که در مقطع کنونی سینماهای خود را در آمریکا و بریتاتیا تعطیل خواهد کرد.

 این خبر در حالی منتشر می شود که انگلیس با موج نگران کننده‌ای از ویروس کرونا درگیر است.  گزارش شده است که گروه مشاوران علمی برای موارد اضطراری (SAGE) به نخست وزیر بوریس جانسون گفته‌اند که شیوع ویروس کرونا بسیار سریعتر از پیش‌بینی‌ها در حال گسترش است و  به طور بالقوه می‌تواند ۸۵۰۰۰ نفر را در این زمستان به کام مرگ بکشاند.

 با گسترش موج دوم کرونا در سراسر اروپا، فرانسه و آلمان اوایل این هفته اعلام کردند که قرنطینه‌ی کامل را اجرا خواهند کرد. سینماها در ایتالیا نیز تعطیل شده‌اند. اما اسپانیا برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، منع رفت و آمد را اعمال کرده است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها