{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

پیام بازیگران نقش جیمز باند در پی درگذشت شان کانری

پیام بازیگران نقش جیمز باند در پی درگذشت شان کانری
کدخبر : 2238
خبرنگار:

شان کانری، بازیگر برنده اسکار که سابقه بازی در نقش «جیمز باند» را در هفت فیلم سینمایی داشت در سن ۹۰ سالگی درگذشت. در پی این اتفاق، بازیگران نقش جیمز باند به شان کانری ادای احترام کردند.

هنرام‌روز: دانیل کریگ که جدیدترین بازیگر نقش «جیمز باند» است در یادداشتی در رابطه با درگذشت «شان کانری» نوشت: « « بسیار غم انگیز است که خبر درگذشت یکی از بزرگان واقعی سینما را شنیدم.

جذابیت و شوخ‌طبعی او روی پرده را می‌شد با مگاوات اندازه گرفت. او نماد یک دوره و سبک بود. او تا سال‌ها بعد بر بازیگران و سازندگان فیلم‌ها تأثیر خواهد گذاشت. شان کانری به عنوان جیمز باند و بیش تر از آن، در خاطرات باقی خواهد ماند. او به ساخت بلاکباسترهای مدرن (فیلم های محبوب و پرفروش) کمک کرد.

هر کجا که هست، امیدوارم زمین گلف داشته باشد.»

4FAA0A00-B59A-4D9A-8E8F-4155B3481DB2

پیرس برازنان، بازیگر ایرلندی که از سال ۱۹۹۵ تا ۲۰۰۲ در چهار فیلم از مجموعه جیمز باند در نقش مامور ۲۰۰۷ بازی کرد در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

« آقای شان کانری، شما بزرگترین جیمز باند زندگی من به عنوان یک پسر و به عنوان مردی بودید که خودش نیز در این نقش بازی کرد. سایه‌ی سنگین سینمایی شما تا همیشه باقی خواهد ماند. شما راهنمای همه ما بودید و ما قدم در راه شما گذاشتیم. همه بازیگران به نوبه خود با احترام و تحسین به شما نگاه می‌کردیم، شما از هر لحاظ به عنوان یک بازیگر و انسان قدرتمند بودید و همچنان تا ابد نیز قدرتمند باقی خواهید ماند. همه‌ی جهان شما را دوست داشتند.»

8B9B108B-DD01-4170-8F7F-73FF6A07B478

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها