{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

کناره‌گیری جانی دپ از بازی در فیلم‌های جانوران شگفت‌انگیز

کناره‌گیری جانی دپ از بازی در فیلم‌های جانوران شگفت‌انگیز
کدخبر : 2264
خبرنگار:

جانی دپ اعلام کرد که از بازی در نقش «گریندل‌والد» در چندگانه‌ی «جانوران شگفت‌انگیز» (Fantastic Beasts) کناره‌گیری می‌کند.

هنرام‌روز: طبق گفته‌ب جانی دپ، استودیوی برادران وارنر از او درخواست کرده که با نقش گریندل‌والد خداحافظی کند.

برادران وارنر در بیانیه‌ای گفتند: جانی دپ از چندگانه‌ی «جانوران شگفت‌انگیز» جدا خواهد شد. ما از او برای همکاری در این فیلم‌ها تا امروز قدردانی می‌کنیم. «جانوران شگفت‌انگیز ۳» در حال تولید است و بازیگر جدیدی برای نقش «گلرت گریندل‌والد» انتخاب می‌شود. این فیلم تابستان سال ۲۰۲۲ در سالن‌های سینمای سراسر دنیا اکران خواهد شد.»

دپ در صفحه‌ی اینستاگرامش نوشت:‌ «به دنبال اتفاقات اخیر، مایلم این اظهارات کوتاه را مطرح کنم. اولاً، می‌خواهم از تمام کسانی که از من حمایت کردند، قدردانی کنم. از پیام‌های محبت‌آمیز و اظهار نگرانی شما، به ویژه در چند روز گذشته به‌شدت تحت تأثیر قرار گرفتم و شرمنده شدم. می‌خواهم به اطلاع شما برسانم که استودیوی برادران وارنر از من درخواست کرده تا از بازی در نقش گریندل‌والد در «جانوران شگفت‌انگیز» کناره‌گیری کنم و من با احترام این درخواست را پذیرفتم. در نهایت، می‌خواهم این را بگویم، حکم دادگاه بریتانیا در مبارزه من برای گفتن حقیقت تغییری ایجاد نمی‌کند و من می‌کنم به این حکم اعتراض خواهم کرد. تصمیم من قطعی است و قصد دارم ثابت کنم که اتهامات مطرح شده علیه من صحت ند‌ارند.»

WhatsApp Image 2020-11-07 at 9.18.03 AM

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها