{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

جان بویه‌گا از استودیوهای هالیوود خواست تا از بازیگران در مقابل رفتارهای نژادپرستانه در فضای آنلاین محافظت کنند

جان بویه‌گا از استودیوهای هالیوود خواست تا از بازیگران در مقابل رفتارهای نژادپرستانه در فضای آنلاین محافظت کنند
کدخبر : 2270
خبرنگار:

بویه‌گا در مصاحبه با «ورایتی» گفت: استودیوها باید در مبارزه علیه هواداران بدرفتار مشارکت کنند. وقتی بازیگر یک استودیو، به ویژه بازیگری که در داستان نقشی اساسی دارد با انتقاد نژاد‌پرستانه در فضای آنلاین مواجه می‌شود، استودیوها حتماً باید از پلتفرم خود استفاده کنند و با بازیگران ابراز همبستگی کنند.

هنرام‌‌روز: بویه‌گا با بازی در سه‌گانه‌ی اخیر «جنگ ستارگان» این رفتارها را تجربه کرده است، هواداران این فیلم رفتار مناسبی با ستارگان این فیلم از جمله «دیزی ریدلی» و «کلی ماری ترن» نداشتند. 

بویه‌گا در مصاحبه با «ورایتی» گفت: استودیوها باید در مبارزه علیه هواداران بدرفتار مشارکت کنند. وقتی بازیگر یک استودیو، به ویژه بازیگری که در داستان نقشی اساسی دارد با انتقاد نژاد‌پرستانه در فضای آنلاین مواجه می‌شود، استودیوها حتماً باید از پلتفرم خود استفاده کنند و  با بازیگران ابراز همبستگی کنند.

476C37D2-555C-4731-A504-EC332AA62B64

بویه‌گا مجدداً  از به حاشیه رفتن نقشش در سه‌گانه‌ی اخیر «جنگ ستارگان» انتقاد کرد و گفت که این انتقادات باعث شدند یکی از مسئولان دیزنی با او ملاقات کند و صحبت‌هایش را بشنود. 

بویه‌گا در ماه گذشته گذشته در مصاحبه با مجله‌ی GQ گفته بود: چیزی که می‌خواهم به دیزنی بگویم این است که نباید شخصیت سیاه‌پوستی را انتخاب کند و بیش از حد بر اهمیت آن در چندگانه در بازاریابی تأکید کند، و بعد آن‌ها را به حاشیه براند. کار درستی نیست.»

D66387EE-D1F6-46ED-B762-CD45C95529D3

جان بویه‌گا در تظاهرات علیه خشونت پلیس آمریکا که به کشته شدن جان فلوید، شهروند سیاه پوست آمریکایی منجر شد.

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها