{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

هفتاد و هشتمین دوره جشنواره ونیز؛

ثبت نام فیلم‌ها برای حضور در ونیز ۲۰۲۱ آغاز شد

ثبت نام فیلم‌ها برای حضور در ونیز ۲۰۲۱ آغاز شد
کدخبر : 2515

با آغاز ثبت نام فیلم‌ها برای حضور در هفتاد و هشتمین دوره جشنواره ونیز، اعلام شد که بخش جدیدی به این رویداد اضافه می‌شود.

به گزارش هنرام‌روز و به نقل از ورایتی، جشنواره فیلم ونیز که برای برگزاری هفتاد و هشتمین دوره خود آماده می‌شود، تغییراتی را در بخش‌ جوایز ایجاد کرده است.

بعد از آنکه اعلام شد بونگ جون هو، کارگردان کره‌ای فیلم «انگل» رئیس هیئت داوران این جشنواره شده است، تایید شد که از روز دوشنبه (۱۸ ژانویه) ثبت نام فیلم‌ها برای حضور در این رویداد آغاز شده است و تا ۱۱ ژوئن ادامه خواهد داشت.

همچنین گفته شد بخش اسکانفینی که سال گذشته برای رعایت فاصله اجتماعی از رویداد حذف شد، امسال با بخشی جدید به نام افق‌های اضافی (Horizons Extra) جایگزین خواهد شد.

این بخش فرعی جدید، مکمل بخش رقابتی افق‌های جشنواره فیلم ونیز خواهد شد که بر گرایشات نو در جهان سینما تمرکز دارد؛ اما طبق بیانیه ونیز کمتر به استانداردهای مدت و فرمت فیلمسازی محدود می‌شود و تا زمانی که فیلم‌ها بیشتر از ۶۰ دقیقه باشند، هیچ محدودیتی در زمینه ژانر نخواهد داشت.

بخش اسکانفینی که سال ۲۰۰۹ توسط آلبرتو باربرا معرفی شد، بخشی بود که فیلم‌های هنری در بخش خارج از رقابت اکران و نمایش داده می‌شدند. برنامه ریزی شده تا هفتاد و هشتمین دوره جشنواره فیلم ونیز، یکم تا ۱۱ سپتامبر سال ۲۰۲۱ برگزار شود.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها