{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

تشکر اتحادیه بازیگران آمریکا برای استعفای ترامپ

تشکر  اتحادیه بازیگران آمریکا برای استعفای ترامپ
کدخبر : 2583

رئیس انجمن بازیگران آمریکا از «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا برای استعفا از عضویت در این نهاد سینمایی تشکر کرد.

به گزارش هنرام‌روز به نقل از واشنگتن پست، پس از آنکه انجمن بازیگران آمریکا، دونالد ترامپ را به سبب تهییج طرفدارانش درحمله به ساختمان کنگره آمریکا به کمیته انضباطی این نهاد سینمایی دعوت و تهدید به لغو عضویت او کرد، ترامپ نیز دست به کار شد و در نامه ای استعفای خود را از عضویت در انجمن بازیگران آمریکا اعلام کرد. 

ترامپ در بخش هایی از نامه استعفای خود آورده است:  «گرچه با کار شما آشنایی ندارم به حضورم در فیلم های  «تنها در خانه 2»،  «زولاندرز»،  «وال استریت: پول هرگز نمیخوابد» و حضور در برنامه‌های تلویزیونی افتخار می کنم».

او همچنین مدعی شد که در دوران ریاست جمهوری خود شبکه‌های خبری کابلی را با استخدام هزاران نفر و اشتغالزایی از ورشکستگی نجات داده و انجمن بازیگران آمریکا را نیز متهم کرد که تنها کارش گرفتن حق عضویت سالانه و پرداختن به سیاست‌های خطرناک است.

ترامپ در نامه خود خواهان استعغای فوری خود از انجمن بازیگران آمریکا شد و نوشت که این انجمن تاکنون هیچ کاری برای او انجام نداده است!

انجمن بازیگران آمریکا نیز در پاسخی مختصر به استعفای ترامپ نوشت: متشکریم!

این انجمن سینمایی در پی نقش ترامپ در ناآرامی های اخیر آمریکا، رئیس جمهور سابق را به حضو در جلسه کمیته انضباطی دعوت کرده بود و اعلام کرده بود که عواقبی از جریمه و تعلیق عضویت تا اخراج در انتظار ترامپ خواهد بود.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها