{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

اختتامیه‌ی «هنر زنده است» با اجرای رضا کیانیان برگزار می‌شود

اختتامیه‌ی «هنر زنده است» با اجرای رضا کیانیان برگزار می‌شود
کدخبر : 2741

عصر پنج‌شنبه اهدای جوایز برگزیدگان چهار بخش برگزار خواهد شد. برای نخستین بار، اعضای شورای سیاستگذاری و برگزاری جشنواره که از هنرمندان شناخته‌شده رشته‌های مختلف هستند، در طراحی، شکل‌گیری و اجرای این مراسم نقش فعال دارند. در این مراسم از آثار موسیقیایی فریدن خلعتبری استفاده خواهد شد و کارگردانی مراسم را کیانوش غریب‌پور بر عهده دارد.

به گزارش هنرام‌روز و به نقل از فیلم نیوز، رضا کیانیان عضو شورای سیاستگذاری جشنواره «هنر زنده است» عصر پنج‌شنبه اجرای مراسم پایانی این جشنوار را عهده‌دار خواهد بود.

این مراسم از ساعت ۱۵ ‌روز پنج‌شنبه ۲۱ اسفند ۹۹ با حضور دبیران ۴ بخش جشنواره در پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب برگزار خواهد شد و طی آن، برگزیدگان بخش‌های تئاتر، موسیقی، دیجیتال‌آرت و فیلم معرفی و نشان جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به آنها اهدا خواهد شد. حضور در این مراسم 90 دقیقه‌ای به شکل محدود و مختص به برگزیدگان است و علاقه‌مندان میتوانند از طریق سایت رسمی جشنواره « هنر زنده است» در اینستاگرام سایت تیوال و یوتیوب به دو زبان فارسی و انگلیسی شاهد مراسم اختتامیه باشند.

در این مراسم نزدیک به ۵۰ نفر در بخش‌های مختلف جایزه خواهند گرفت و جوایز نقدی از پنج میلیون تومان تا ۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده که در همان روز اختتامیه به برگزیدگان تعلق خواهد گرفت.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها