{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

نگاهی به حامد بهداد در می‌خواهم زنده بمانم

نگاهی به حامد بهداد در می‌خواهم زنده بمانم
کدخبر : 2904

حامد بهداد در این سریال درونی تر از کارهای قبلی اش بازی میکند و نشان داد میتواند ابعاد مختلفی از بازی اش را نمایش دهد.

به گزارش هنر ام‌روز ، حامد بهداد بعد از تجربه های مختلف بازیگری که در دهه نود داشت در تازه ترین تجربه بازیگری اش در سریال میخواهم زنده بمانم ابعاد تازه ای از بازیگری اش را نشان داد کاراکتر امیر شایگان با اینکه درام قصه را روشن میکند ولی هیچ وقت با لحن تندی صحبت نمیکند حتی زمانی که با نادر رقیب عشقی اش رو در رو میشود صدایش را خیلی بالا نمی برد کاراکتری که میخواهد بدون داد زدن مسیر را برای زندگی بهتر برای خودش عوض کند لحن آرام بهداد در بازیگری اش باعث شده درونگرایی امیر شایگان کامل شود.
در این سکانس با شایگان متفاوت تر از بقیه سکانس ها طرف هستیم وقتی درباره عشق به مادرش با همایون حقی صحبت میکند ناگهان اشک و بغضی میکند غمی که در چشمانش کاملا هویدا است مشخص است که بهداد با اکت های چهره اش کاملا شناخت دارد و با همان اکت حس دراماتیک صحنه را بیشتر میکند و در لحظات پایانی این سکانس وقتی از عشق تازه خودش میگوید لحن بیان و اکت چهره اش کاملا فرق میکند . در این سکانس با چشمانش کاملا حس امیر شایگان را به مخاطبین منتقل میکند که از هوش بازیگری بهداد می آید.
لحن بیانی که بهداد در دیالوگ گفتن هایش دارد به درونی شدن کاراکتر شایگان کمک میکند فاصله گذاری هایی که در کلماتش میگذارد تاثیر بازی اش را بیشتر میکند

می خواهم زنده بمانم بازگشت پرقدرت بهداد در سریال های شبکه خانگی است او کاراکتر کاریزماتیک امیر شایگان را با حس های مختلفی در سکانس های مختلف بازی میکند . حس غم ، ناراحتی ، شک ،طعنه زدن ، پرنفوذ بودنش بسیار دقیق بازی کرد و در تمام این حس ها بازی متفاوتی از بهداد شاهد هستیم

گریم مینیمال این کاراکتر باعث شده پرنفوذ بودنش از لحاظ بصری هم بیشتر دیده شود . در شخصیت پردازی هم نکاتی از امیر شایگان می بینیم که او را از بقیه کاراکترهای سریال جدا میکند مثل دقت و حساسیت این کاراکتر در عملکردهایش مشخص است نویسندگان سریال هم از لحاظ شخصیت پردازی طراحی شایگان را به گونه ای طراحی کردند که کاریزماتیک به نظر برسد چون حتی دیالوگ هایی که میگوید بسیار دیالوگ های تاثیر گذاری است و بازی خوب بهداد دیالوگ های این کاراکتر را قابل تامل میکند به نوعی شخصیت پردازی دقیق و بازی بی نظیر بهداد باعث شد کاراکتر امیر شایگان خروجی موفقیت آمیزی داشته باشد.

نقل از: پرهام موسوی/ سینما باز

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها