{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

تولد دنیز بایسال

تولد دنیز بایسال
کدخبر : 2918

دنیز بایسال (متولد ۱۹۹۱) بازیگر زن تلویزیون و سینما و تئاتر ترکیه است. او به مدت ۱۰ سال در تئاتر شهرداری کرشایاکا کار کرده‌است. او در دانشگاه جلال بایار تحصیلات خود را پشت سر گذاشته‌است. دنیز بایسال بازیگر بسیار محبوب و زیبای ترکیه میباشد و یکی از زیباترین و بی حاشیه ترین بازیگران و چهره های ترکیه است . او همچنین طرفداران زیادی را در ایران دارد .

به گزارش هنر ام‌روز،  دنیز بایسال (به ترکی Deniz Baysal )، بازیگر ۲۹ ساله و سرشناس سینما و تلویزیون ترکیه است. بایسال از سال ۲۰۱۱ فعالیت خود را در فیلم و سریال های ترکی آغاز کرده و در حال حاضر یکی از بازیگران زن سرشناس ترکیه است.

نام : دنیز بایسال

تاریخ تولد: ۵ آوریل ۱۹۹۱ 

سن: ۲۸ سال 

محل تولد: ازمیر ترکیه 

شغل: بازیگر 

ملیت: ترک 

قد: ۱۷۱ سانتی متر 

وزن: ۵۶ کیلوگرم 

رشته تحصیلی: تجارت بین الملل 

محل تحصیل: دانشگاه مانیسا جلال بایر 

وضعیت تاهل: متاهل 

سال های فعالیت: از ۲۰۱۱ تاکنون 

خانواده

دنیز بایسال در منطقه کارسیاکای ازمیر متولد و بزرگ شده است. پدر و مادر دنیز هنگامیکه او ۵ سال داشت از یکدیگر جدا شده اند. پدر او معمار است. دنیز پس از این جدایی در کنار مادر بزرگ خود بزرگ شده است.

کودکی دنیز بایسال

عکس کودکی دنیز بایسال

وی یک خواهر بزرگتر از خود داشته و رابطه صمیمانه ای با خواهر زاده خود دارد. 

تحصیل و فعالیت حرفه ای 

دنیز از ۱۰ سالگی بازی در تئاتر کارسی یاکا ازمیر را آغاز کرد و همزمان با تحصیل در دوره راهنمایی و دبیرستان به مدت ۱۰ سال به عنوان بازیگر تئاتر فعالیت کرد. وی توانست با تشویق و حمایت مربی تئاتر خود به حرفه بازیگری وارد شود. طبق گفته خود او، وی موفقیت در عرصه بازیگری را مدیون مربی تئاترش است.

تحصیلات دنیز بایسال

دنیز در سال ۲۰۰۹ تحصیل در رشته تجارت بین الملل را در دانشگاه مانیسا جلال بایار شروع کرد. او حرفه بازیگری خود را همزمان با دوران دانشجویی و به عنوان یکی از نقش های اصلی در سریال آب های عمیق، در کنار شکرو اوزییلدیز و هنرمندان پر آوازه ای نظیر بولنت اینال و برگوزار کورل آغاز کرد.

دنیز بایسال در سال ۲۰۱۲ در سریالی به نام بچه ها و فرزندان که سناریو  آن توسط خواننده معروف، ماهسون کیرمیزیگول نوشته شده بود به ایفا نقش پرداخت. دنیز در سال ۲۰۱۳ در سریال عشق، نان و رویاها در کنار برنا لاچین، سینان توزجو و بوراک هاکین به هنرنمائی پرداخت.

فیلم ها و سریال های دنیز بایسال

او در سال ۲۰۱۴ در یکی از نقش های اصلی سریال عروس های فراری ظاهر شد و در کنار نقش های اصلی دیگر نظیر آچلیا توپال اوغلو، سلین شکرچی، فورکان آندیچ، و فیرات آلبایرام به هنر نمائی پرداخت. از دیگر بازیگران این سریال معروف می توان به شنای گورلر، اجه آیدان، فیرات آلتون مشه، جهان ینیجی، رومینا اوزیپکچی و توگچه کیلتاچ اشاره کرد.

بیوگرافی و جدیدترین عکس های دنیز بایسال

دنیز بایسال پس از این سریال در سریال های متعددی از جمله سریال پرطرفدار فضیلت خانم و دخترانش به ایفای نقش پرداخته است. کار اخیر دنیز بایسال مربوط به سریال خدمتکاران است که در نقش الا سونمز ظاهر شده است.

دوست پسر و همسر دنیز بایسال

دنیز در سال ۲۰۱۴ با فورکان آندیچ در سریال عروس های فراری آشنا شد و روابط عاشقانه ای بین آن ها به وجود آمد اما رابطه آن ها پس از یک سال به پایان رسید.

دنیز بایسال و فورکان آندیچ

دنیز بایسال در کنار فورکان آندیچ

این بازیگر زیبای ترک در نوامبر ۲۰۱۸ اعلام کرد که با باریش یورتجو ۳۵ ساله و خواننده اصلی گروه موزیک کولپا نامزد کرده است. این آشنایی هنگام بازی دنیز در موزیک ویدئو گروه موسیقی کولیا به وجود آمده است.

باریش در رشته مکانیک تحصیل کرده است اما فعالیت موسیقی را به صورت جدی دنبال می کند. باریش یکی از بنیان گذاران گروه موسیقی کولپا نیز به حساب می آید. او تا به امروز چندین آلبوم منتشر کرده است و در سال ۲۰۱۲ موفق به دریافت پروانه طلایی بهترین گروه موسیقی شده است.

دنیز بایسال و باریش یارتسو

دنیز و باریش در ۴ نوامبر ۲۰۱۸ مراسم نامزدی ساده ای را در ازمیر با حضور دوستان نزدیک و خانواده های خود برگزار کردند.

نامزدی و عروسی دنیز بایسال و باریش یورتجو

عکس نامزدی دنیز بایسال و باریش یورتجو

دنیز بایسال و باریش یورتجو از سال ۲۰۱۶ و به مدت ۲ سال با یکدیگر در رابطه بودند و اخیرا نیز اعلام کرده بودند که رابطه ما جدی است و به ازدواج ختم خواهد شد.

عروسی دنیز بایسال و دنیز بایسال و باریش یارتسو

دنیز با انتشار عکسی از خود و باریش در اینستاگرام خود که از مراسم نامزدی گرفته شده بود با جمله ” بله، بله، بله! ” این خبر را رسما اعلام کرد. عروسی دنیز بایسال و باریش در در ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۹ برگزار شد. 

عکس های زیبای عروسی دنیز بایسال و دنیز بایسال و باریش یارتسو

مادر دنیز بایسال (سمت راست) در کنار مادر باریش یورتجو (سمت چپ)

ماجرا عمل بینی

دنیز بایسال قبلا بسکتبال بازی میکرده است. در یکی از مسابقات توپ به بینی او برخورد می کند و باعث شکستگی و انحراف بینی او می شود. در نتیجه وی دست به عمل بینی میزند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها