{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

پیام دهکردی به کرونا مبتلا شد

پیام دهکردی به کرونا مبتلا شد
کدخبر : 3045

پیام دهکردی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در جریان تصویربرداری سریالی درگیر بیماری کرونا شده و در حال مصرف داروها و گذراندن روند درمان است.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری تسنیم، پیام دهکردی را قبل از هرچیز به عنوان مدرس تئاتر می‌شناسیم؛ هنرمندی که آثار شگفت‌انگیزی در عرصه نمایش، تلویزیون و سینما از خودش به جای گذاشته و این روزها در سریال "افرا" بهرنگ توفیقی و "سنجرخان" محمدحسین لطیفی ایفای نقش می‌کند. او اگرچه آثار ماندگاری در تئاتر از خودش به یادگار گذاشته اما با آثاری همچون "مدار صفردرجه"، "شهریار" و همچنین کاراکتر مایکل هاشمیان سریال "گاندو" بیشتر به ذهنِ مخاطب می‌آید. 

پیام دهکردی تقریباً 2 روز است که به کرونا مبتلا شده و او در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم  از پیگیری روند درمانی و مصرف داروها در منزل و گرفتن آزمایش‌ها و موارد دیگر درمانی از بیمارستان خبر داد. او که برای تصویربرداری سریالی به تهران آمده بود هم‌اکنون در تهران، درمان خودش را پیگیری می‌کند. دهکردی در خصوص اینکه تا چه زمانی در قرنطینه و پیگیری مراحل درمانی‌اش خواهد بود، گفت: روند بهبودی، خدا را شکر طی می‌شود اما مشخص نیست تا چه زمانی دوره درمان این بیماری ادامه خواهد داشت؛ مرحله به مرحله پیش می‌رود و هرچه مقدر و صلاح باشد اتفاق خواهد افتاد. 

همان‌طور که این بازیگر اشاره کرد در جریان فیلمبرداری مجموعه تلویزیونی به کرونا مبتلا شده است. او همچنین در جریان گفت‌وگوی کوتاه خود، اعلام کرد که از مردم می‌خواهم پروتکل‌های بهداشتی را سخت‌تر و جدّی‌تر از گذشته رعایت کنند تا شرایط هر روز سخت‌تر نشود؛ چرا که ما نسبت به کادر درمان موظفیم و البته مسئولان هم نیاز است حمایت‌های خودشان را از هنرمندان داشته باشند و به نوعی کم‌کاری‌هایشان را جبران کنند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها