{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

نگاهی به کاراکتر زن اغواگر در دو کار مهم هانیه توسلی

نگاهی به کاراکتر زن اغواگر در دو کار مهم هانیه توسلی
کدخبر : 3110

پرهام موسوی : هانیه توسلی در کارنامه بازیگری اش چندین بار کاراکتر زن اغواگر را بازی کرده اما موفق ترین این نوع نقش را در فیلم زندگی خصوصی و سریال میوه ممنوعه بازی کرد با اینکه عملکرد هر دو کاراکتر مشابه است ولی شخصیت پردازی و بازی هانیه توسلی در این دو کار کاملا متفاوت است در ادامه به بررسی این دو کاراکتر می پردازیم.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از مجله سینماباز، پریسا زندی فیلم زندگی خصوصی با هستی شایگان سریال میوه ممنوعه دو جهان بینی متفاوت دارند هستی شایگان کمی انسانی برخورد میکند او حتی حاضر نیست زندگی یونس فتوحی(علی نصیریان ) نابود کند اما هدایت پدر هستی شایگان باعث شده او هرطور شده از جلال فتوحی انتقام بگیرد در این راه یونس فتوحی وارد عشقی تازه میکند جنون هستی شایگان هر قسمت که می گذشت بیشتر میشد تا اینکه متوجه شد انتقام بهترین تصمیم نیست عملکرد خود سریال هم نشان داد عاقبت این نقشه چیزی جز نابودی پدر هستی شایگان نیست . هستی شایگان با اینکه به عنوان زن اغواگر سریال میوه ممنوعه شناخته میشود اما مظلومیت خاصی در نگاهش دیده میشود هانیه توسلی به خوبی مظلومیت در چشم های هستی شایگان و به شکل موازی حس انتقام در اکت های چشمانش بازی کرد . این نقش میتوانست خیلی اغراق شده بازی شود اما هانیه توسلی مرز بین مظلومیت و انتقام را در اکت های چهره اش رعایت کرده ترکیب شخصیت پردازی دقیق هستی شایگان و بازی به اندازه توسلی باعث شده یکی از کاراکتر های ماندگار سریال میوه ممنوعه را خلق کند.

اما پریسا زندی در فیلم زندگی خصوصی از جنس دیگری است او باعث میشود زندگی ابراهیم کیانی (فرهاد اصلانی ) به مرز فروپاشی برسد . پریسا زندی به شکل یک پرستو وارد زندگی ابراهیم کیانی میشود او دستوری که بهش سپرده شده را به درستی انجام میدهد در نیمه اول فیلم مظلومیتی در نگاه کاراکتر پریسا زندی نمی بینیم بلکه هانیه توسلی با چشمانش حس اغواگری را به خوبی خلق میکند او وقتی از ابراهیم بچه دار میشود نمیخواهد از زندگی او بیرون برود چون حس مسولیت پذیری برای فرزندش دارد و با ترساندن ابراهیم و رو شدن پرونده های سیاسی ابراهیم را ناچار به ادامه این رابطه میکند تا اینکه ابراهیم برای لو نرفتن آن مدارک پریسا را میکشد . اکت های چشمان هانیه توسلی درزندگی خصوصی کاملا متفاوت از میوه ممنوعه است در نهایت زن اغواگر تازه ای را خلق می‌کند.
هانیه توسلی نشان داده یک کاراکتر را میتوان با طراحی های مختلف بازی کند تفاوت بازی او در این دو کار کاملا مشهود است و از هوشمندی او می آید.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها