{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

مدیر سینما هویزه: فیلم‌های مناسبی برای اکران نوروز انتخاب نشدند / امیدوارم عید فطر فیلم‌های بهتری اکران شوند

مدیر سینما هویزه:
فیلم‌های مناسبی برای اکران نوروز انتخاب نشدند / امیدوارم عید فطر فیلم‌های بهتری اکران شوند
کدخبر : 3114

مدیر سینما هویزه با اشاره به اینکه فیلم‌های مناسبی برای عید فطر اکران نشدند ابراز امیدواری کرد که در عید فطر فیلم‌های بهتری برای اکران در نظر گرفته شوند.

به گزارش هنر ام‌روز، رضا بهبهانی مدیر سینما هویزه مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: سینما هویزه در ایام نوروز حدود 120 میلیون تومان فروش داشت. سانس‌هایی که در ایام نوروز داشتیم از صبح تا ساعت 20:30 یا 20:15 بود چرا که قانون ساعت منع تردد اجازه نمی‌داد سینما زمان بیشتری باز باشد.

بهبهانی خاطرنشان کرد: مردم در ایام نوروز اوقات فراغت بیشتری دارند و در این زمان ما باید با انتخاب فیلم‌هایی مناسب کاری کنیم که مردم ترجیح دهند اوقات فراغت خود را در سینما بگذرانند و فیلم‌های سینمایی را ببینند. اگر فیلم‌هایی چون «شیشلیک» یا «مصلحت» که در جشنواره مورد استقبال قرار گرفتند برای اکران نوروز انتخاب می‌شدند قطعاً در ایام نوروز با استقبال بیشتری روبرو بودیم. حتی فیلم‌های جشنواره سال 98، آثاری چون «درخت گردو» و «روز صفر» هم می‌توانستند بازخورد بهتری داشته باشند اما متأسفانه به نظر می‌رسد صاحبان این آثار ترجیح می‌دهند در این شرایط فیلمشان را اکران نکنند. در بین آثار اکران شده تنها «خورشید» و «هفته‌ای یک بار آدم باش» فروش نسبتاً بهتری داشته‌اند.

او در ادامه درباره افزایش قیمت بلیت گفت: با توجه به هزینه‌هایی که در همه موارد زندگی شاهد هستیم و افزایش قیمت‌ها طبیعی است که بلیت سینما هم افزایش پیدا کند. در برابر افزایش قیمت‌هایی که داریم قطعاً قیمت بلیت سینما در حال حاضر هم افزایش چندانی نداشته و قیمت باید بسیار بیشتر از این باشد. البته بر هیچکس پوشیده نیست که سینما در سبد خرید اکثر خانواده‌ها نیست و در این وضعیت اقشار ضعیف هم نمی‌توانند به سینما بروند اما باید این نکته را هم بپذیریم که جز بالا رفتن قیمت بلیت‌ها راه‌حل دیگری نداریم.

مدیر سینما هویزه تأکید کرد: شیوع ویروس کرونا و ترس مردم از ابتلا به این بیماری، تعطیلی‌های مستمر سینماها و مسائلی از این دست منجر به عدم استقبال مردم از فیلم‌های سینمایی شد. باید اطلاع‌رسانی درستی درباره بازگشایی سینماها و بی‌خطر بودن سالن‌های سینما صورت گیرد تا مردم با اطمینان به سینما بروند. واقعاً در سالنی 400 نفره حضور 50 نفر خطری برای هیچ یک از افراد ندارد.

بهبهانی در پایان اظهار داشت: متأسفانه در نوروز 1400 فیلم‌های مناسبی اکران نشد و شاید با تغییر سطح شغلی سینما به سطح دو صاحبان فیلم‌های سینمایی خیالشان راحت شود و در اکران عید فطر شاهد اکران فیلم‌های بهتری باشیم.

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها