{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

با پخش هرشب یک فیلم ؛ سینمایی های شبکه دو روی آنتن

با پخش هرشب یک فیلم ؛
سینمایی های شبکه دو روی آنتن
کدخبر : 3148

شبکه دو با پخش 3فیلم سینمایی «تولد چینتو»،«فرزندخوانده» و «بیست و سه نفر» در ساعت 1:50 دقیقه بامداد با مخاطبان خود همراه است.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری برنا، فیلم سینمایی «تولد چینتو» به کارگردانی «دیوانچو سینگ»، دوشنبه 23 فروردین ماه ساعت 17 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

داستان این فیلم با بازی وینی پاتک، تیلوتاما شوم و سیما هارگاوا؛ درباره خانواده چینتو است در عراق ساکن هستند و شهر در سروصدای جنگ به سر میبرد ولی چینتو میخواهد یک تولد ساکت و دوست داشتنی داشته باشد همه چیز روبه راه هست تا اینکه بمبی در شهر منفجر میشود و نیروهای پلیس وارد خانه آنها می شوند و حالا اتفاقاتی در روز تولد چینتو رخ می دهد که ...

فیلم سینمایی «فرزندخوانده» به کارگردانی «وحید نیکخواه آزاد»، سه شنبه 24 فروردین ماه ساعت 23:30 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

داستان این فیلم درباره دختری به نام مریم است که به همراه مادرشوهرش پرورشگاهی را اداره می کند. او که زنی میانسال است و دختری جوان به نام نگار دارد از شوهرش جدا زندگی می کند. چرا که شوهرش قصد فرار از طلبکارها را دارد. شوهر مریم بدون هماهنگی با او برای نگار هم بلیط سفر به المان را گرفته است. مریم بسیار عصبانی است اما در نهایت تصمیم را به دخترش می سپارد و نگار هم تصمیم می گیرد کنار مادر و مادربزرگش بماند. صدیق و کریم زوجی فقیرند. کریم بی کار است و کسی برای دزدی به او پیشنهاد همکاری داده و او که برای نوروز دستش خالی است این پیشنهاد را می پذیرد. کریم برای دزدی به خانه خالی مریم و شوهرش می رود و در انجا گیر افتد و پسرش علی هم به تنهایی سوار اتوبوس می شود تا پیش مادرش برود اما گم می شود. طاهره و محمود دو پسر به نام های مسعود و سعید دارند. انها همیشه در حال دعوا هستند و همیشه سعید مقصر است. او چند شب قبل از نوروز در حال گوش دادن به حرف های دایی و پدرش است که متوجه می شود که یکی از پسرها به فرزندی گرفته شده و مطمئن می شود که این فرزند خوانده، خودش است به همین دلیل برای یافتن حقیقت از خانه فرار می کند. علی و سعید تصادفا با هم همراه می شوند و سعید سعی می کند پدر و مادر علی را پیدا کند و ...

حمیدرضا پگاه، فریبا کوثری، شبنم قلی خانی و بهروز شعیبی در فیلم سینمایی «فرزندخوانده» هنرنمایی کرده اند.

فیلم سینمایی «بیست و سه نفر» به کارگردانی «مهدی جعفری»، چهارشنبه 25 فروردین ماه ساعت 23:30 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

داستان «23 نفر» مربوط به دوران دفاع مقدس و زمان آزادسازی خرمشهر می باشد. در آن زمان پیر و جوان برای دفاع به جنگ می رفتند، در اردیبهشت سال 61 ، 23 نفر از نوجوانان ایرانی اسیر نیروهای بعث عراق شدند، آنها را به استخفارات عراق بردند و برای نشان دادن این که ایران نوجوانان را به اجبار به جنگ می فرستد، آنها را نمایشگر دوربین ها و خبرگزاری های جهانی کردند. در این میان فردی به نام صالح که تاجری ایرانی بود و توسط رژیم بعث اسیر شده بود، به خاطر توانایی در عربی صحبت کردن، مترجم رژیم بعث شده بود و ارتباطی بود بین اسرا و بعثی ها... بعد از جنگ و آزادی اسرا ابتدا نیروهای اطلاعاتی ایرانی به او شک کردند که ...

مجید پتکی، سعید آلبوعبادی، رضا نوری، عبدالحلیم تقلبی، مالک محمدآبادی، حسین پوریده و محمد رشنو در فیلم سینمایی «23 نفر» ایفای نقش کرده‌‌اند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها