{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

با فیلمنامه ای از جِد مرکوریو؛ توهم توطئه ی گرینگرس در «شب کمپ دیوید»

با فیلمنامه ای از جِد مرکوریو؛
توهم توطئه ی گرینگرس در «شب کمپ دیوید»
کدخبر : 3249

پل گرینگرس در «شب کمپ دیوید» توهم توطئه را به نمایش می گذارد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری برنا، پل گرینگرس پس از ساخت فیلم «اخبار جهان» به سراغ ساخت یک تریلر سیاسی با نگاهی به توهم توطئه در میان سیاستمداران  با نام «شب کمپ دیوید» می رود.

پل گرینگرس بار دیگر با استودیو یونیورسال، کمپانی تهیه کننده فیلم های «اخبار جهان» و «یونایتد ۹۳» در اقتباسی از رمان «شب کمپ دیوید» نوشته فلچر کنیبل همکاری می کند.

گرینگرس در کنار کارگردانی، مسئولیت تهیه فیلم را نیز برعهده دارد. گریگوری گودمن که در پرونده کاری اش فیلم «جیسون بورن» وجود دارد، دیگر تهیه کننده «شب کمپ دیوید» خواهد بود.

جِد مرکوریو فیلمنامه نویس «بادیگارد» نیز فیلمنامه این کار را می نویسد.

در داستان «شب کمپ دیوید» آمده است، سناتور جیم مک‌ویا از اینکه به کشورش خدمت میکند به خودش می بالد و همینطور مارک هولنباخ رییس جمهور نیز کسی است که به عنوان یک رهبر سرزنده و کاریزماتیک در بین مردم شهره است، وقتی هولنباخ، مک‌ویای سناتور را به امین و محرم راز خود تبدیل می کند، سناتور جوان متوجه می شود اقبال به او روی آورده است اما در ادامه هولنباخ، سناتور جیم مک‌ویا را به دل شبِ کمپ دیوید فرا می خواند، رییس جمهور در آنجا در تاریکی می نشیند و علیه دشمنانش رجزخوانی می کند و تئوری های دیوانه واری علیه افرادی که معتقد است قصد توطئه علیه او دارند، می چیند.

کتاب کنیبل که در اصل سال ۱۹۶۵ منتشر شده است در سال ۲۰۱۸ در دوران ریاست جمهوری ترامپ دوباره تجدید چاپ شد.

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها