{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

الهه حصاری از الویتش می‌گوید

الهه حصاری از الویتش می‌گوید
کدخبر : 3358

الهه حصاری بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون که در کارنامه اش آثاری چون سریال هشت و سی دقیقه دیده می شود معتقد است: دوست دارم تا مجدد شاهد بازگشایی سینماها باشیم و جان دوباره‌ای به این عرصه تزریق شود. همیشه الویت اصلی و اولم سینما بوده است.ب

به گزارش هنر ام‌روز ، حصاری در دورهٔ دبیرستان در گروه‌های تئاتر دبیرستان شرکت داشته و بعدها دورهٔ کلاس‌های بازیگری مؤسسهٔ  فرهنگی هنری «چهره‌های ماندگار» را با کسب رتبهٔ ممتاز پشت‌سر گذاشت. علاقه‌اش به بازیگری، او را به کلاس‌های بازیگری کشاند. آشنایی حصاری با ابراهیم وحیدزاده، کارگردان، خیلی زود او را واردِ بازیگری حرفه‌ای در سینما کرد و در اولین فیلمش به نام تاکسی نارنجی در سال ۱۳۸۷ جلوی دوربین این کارگردان رفت. در همان سال در فیلم نطفهٔ شوم به کارگردانی کریم آتشی نیز ایفای نقش کرد. الهه حصاری نقش «برکه» را در مجموعهٔ نمایش خانگی ممنوعه بازی کرده‌است که از ماندگارترین آثار او محسوی می‌شود.

 از جمله آثاری که این بازیگر در آن به ایفای نقش پرداخته است می‌توان به: «سوفی و دیوانه»، «ماه گرفتگی»، «انتهای خیابان هشتم» و «زنان ونوسی و  مردان مریخی» اشاره کرد. این هنرمند در گفت وگو با برنا به نکات جالبی در خصوص فعالیت های این روزهایش و البته برنامه اش در سال  1400 اشاره داشته است:

اگر موافق باشید از فعالیتهای این روزهای تان صحبت را آغاز کنیم...

بعد از اتمام فیلم سینمایی «راند چهارم» باتوجه به شرایط کرونا باید بگویم در واقع از زمانی که کرونا آمده است خیلی فعالیت عجیب و غریبی نمی‌توان کرد من قبلاً به غیر از اینکه حالا سر فیلم برداری می‌رفتم چون مربی باشگاه هستم قطعاً باشگاه می‌رفتم اما با توجه به این شرایط باشگاه‌ها هم تعطیل شده‌اند نرفتم و در حال حاضر یشتر سعی می‌کنم در خانه بمانم و بیشتر زمانم را به کتاب‌خواندن و فیلم دیدن اختصاص بدهم.

کدام یک از آثار کارنامه شما برای تان از درجه اهمیت بالاتری برخوردار است؟

در واقع تمام پروژه‌هایی که کار کردن رو خیلی دوسشون داشتم که انجام دادم اما فیلم‌های سینمایی «بیتابی بیتا»، «ترانه» و سریال «ممنوعه» را بسیار دوست می‌دارم.

در سال 1400 برای الهه حصاری چه اتفاقاتی رخ می دهد؟

چون اصولاً آدم خوش بینی هستم سعی بر این دارم که مثبت ببینم و حتماً سال آینده سال خوبی خواهد بود چه برای عرصه هنر و چه برای مردم ومشاغل مختلف واقعاً امیدوارم برای همه جهان سال خوب و پرباری باشد برای خودم هم دوست دارم سال خوبی از لحاظ کار و زندگی شخصی باشد و بتوانم در سال جدید در آثار خوبی حضور داشته باشم.

 کرونا بر زندگی حرفه ایی و هنری شما چه تاثیری گذاشت ؟ چگونه مدیریت کردید؟

 بی شک صد در صد برعرصه هنر بی اندازه تأثیر منفی گذاشته است و متاسفانه موضوع کم رونق شدن سینماها به نظرم دلیل خیلی کافی برای تاثبرات منفی کرونا است. امیدوارم که هرچه زودتر یک اتفاقی رخ بدهد تا بتوانیم بازگشایی سالن‌های سینما و تئاتر را مانند گذشته شاهد باشیم و و زنده شدن این عرصه را مشاهده کنیم. امیدوارم تا روزی شاهد تمام شدن و دور شدن این ویروس منحوس از جهان باشیم اگر قرار بر واکسینه شدن است واکسینه شویم؛ جهان را از این بابت میگویم که صرفاً خودخواهانه نمی‌خواهم این اتفاق برای کشوری که خودم در آن زندگی می‌کنم رخ بدهد بلکه برای کل مردم جهان خواستارم. امیدوارم شاهد رونق باشیم برای تمام اقشار و سینما و تئاتر و تلویزیون که حوزه فعالیت من است.

 با توجه به حضور فعال  خود در عرصه  سینما ، تلویزیون و تئاتر بیشتر علاقه  دارید در  سال جدید  در کدام حوزه فعالیت کنید؟

 خیلی بستگی دارد به کاری که قرار است در آن حضور داشته باشم از قصه و کارگردان تا تمام عوامل سازنده یک فیلم را بررسی می‌کنم و برایم مهم است دوست دارم نقش‌های که در آنها حضور پیدا می‌کنم نقش‌های خوب و قابل تاملی باشد؛ اما اولویت من سینماست و حضور در آثار سینمایی را خیلی بیشتر از مدیوم‌های دیگر دوست دارم.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها