{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

فیلمبرداری «میدان سرخ» متوقف شد

فیلمبرداری «میدان سرخ» متوقف شد
کدخبر : 3376

فیلمبرداری سریال «میدان سرخ» به دلیل گسترش موج چهارم کرونا و به منظور حفظ امنیت عوامل تعطیل شد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری برنا،  سعید صفرپور مجری طرح سریال «میدان سرخ» درباره وضعیت تولید این سریال در نمایش خانگی گفت: تا قبل از اعلام روابط عمومی سازمان سینمایی مبنی بر توقف تصویربرداری سریال‌ها، روند تولید و ساخت را طبق برنامه ریزی انجام شده طی کردیم؛ اما این روزها به دلیل شیوع گسترده بیماری کرونا و برای حفظ سلامتی عوامل، موقت ضبط سریال «میدان سرخ» تعطیل شده است.

وی افزود: بیشتر بازیگران سریال جلوی دوربین رفتند و ما در حال حاضر مراحل فنی این سریال معمایی متفاوت را پیش می‌بریم تا بتوانیم همزمان تصویربرداری قسمت‌های باقی مانده را انجام دهیم و امیدواریم با شروع پخش مخاطبان را با خود همراه کند.

مجری طرح سریال «میدان سرخ» یادآور شد: «میدان سرخ» پربازیگرترین سریال نمایش خانگی است که به صورت اختصاصی قرار است از فیلیمو پخش شود و به زودی زمان پخش دقیق آن اعلام می‌شود.

میدان سرخ نام اولین سریالی است که ابراهیم ابراهیمیان، در مقام کارگردان وارد شبکه نمایش خانگی خواهد کرد. در این میان جواد نوروزبیگی به عنوان تهیه کننده و سعید صفرپور به عنوان مجری طرح او را همراهی می کنند. نویسندگان این سریال سارا سلطانی و علی مسعودی نیا می باشند. ابراهیم ابراهیمیان فیلم های «ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه»، «آااادت نمی کنیم»، «پیلوت» و «دابلند» را در کارنامه خود دارد و این اولین سریالی است که با حضور ستاره های سینمای ایران و در ژانری متفاوت کارگردانی خواهد کرد.

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها