{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

تام کروز روی قطار چه می‌کند؟

تام کروز روی قطار چه می‌کند؟
کدخبر : 3565

ستاره سینمای هالیوود در قسمت هفتم "مأموریت غیرممکن" به میعادگاه همیشگی‌اش یعنی روی قطار بازگشت!

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از ایران آرت، تام کروز و هیلی آت‌ول هفته گذشته دوباره در حال فیلمبرداری صحنه اکشن دیگری برای "مأموریت غیرممکن ۷" (Mission: Impossible 7) دیده شدند. 

تصاویر کروز ۵۸ ساله و آت‌ول ۳۹ ساله پنجشنبه ۲۲ آوریل در یورکشیر بریتانیا در حیل فیلمبرداری صحنه‌ای از هفتمین قسمت از چندگانه "مأموریت غیرممکن" روی یک قطار در حال حرکت منتشر شده است. آن‌ها فیلمبرداری این صحنه را از اولین ساعات روز آغاز کردند.

کروز برای آخرین نمای روز، کروز خود را به روی قطار در حال رساند در حالی که فیلمبرداری هم در مجارت او دیده می‌شد. هیلی نیز در این صحنه‌های خطرناکی که توسط هلی‌کوپتر و یک خودرو در حال فیلمبرداری بود، میان دو واگن به چشم می‌خورد. این آخرین روز فیلمبرداری "مأموریت غیرممکن ۷" در یورکشیر بود.

به گزارش 30نما، کروز که سابقه آویزان شدن از بال هواپیما و بالا رفتن از برج خلیفه دبی و نگه داشتن نفس در زیر آب به مدت شش دقیقه را دارد، با انجام حرکات بدلکاری بیگانه نیست. او اخیراً در مصاحبه با "گراهام نورتون" فاش کرده است که از بالا رفتن آدرنالین خون لذت می‌برد: "من بازیگری فیزیکی هستم و از انجام این حرکات لذت می‌برم. مطالعه و تمرین می‌کنم و این زمان زیادی می‌گیرد. استخوان‌های زیادی از من شکسته است!"

سه سال قبل، کروز به همراه "ربکا فرگوسن"، "هنری کویل"، و "سایمون پگ" در شوی "گراهام نورتون" حاضر شده بود تا ویدیوی شکسته شدن پایش در حین فیلمبرداری "مأموریت غیرممکن: فال‌اوت" (Mission: Impossible – Fallout) را به اشتراک بگذارد – مصدومیتی که حتی به فیلم راه پیدا کرد.

کروز چنان لذتی از انجام حرکات بدلکاری می‌برد که گاهی نمی‌تواند لبخند را از چهره خود بزداید. او در بخش دیگری از مصاحبه می‌گوید: "بار اول انجام حرکت بدلکاری بسیار پراسترس است، اما نشاط‌آور نیز هست. چند بار در حین فیلمبرداری به من گفته‌اند که لبخند نزنم."

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها