{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

نیکی کریمی:

سر صحنه فیلم «دسته دختران» آسیب جدی دیدم به داد مردم جنوب برسید.

سر صحنه فیلم «دسته دختران» آسیب جدی دیدم
به داد مردم جنوب برسید.
کدخبر : 3654

نیکی کریمی، که چندماهی‌ست برای فیلم‌برداری «دسته دختران» منیر قیدی در آبادان و اهواز اقامت دارد، در جدیدترین مصاحبه‌اش با «خبرآنلاین» از مصدومیت شدید سر صحنه فیلم «دسته دختران» در اهواز و تصمیم‌اش برای اکران «آتابای» گفته است.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از فیلم نیوز، آتابای شاخص‌ترین کار سینمایی «نیکی کریمی» به عنوان کارگردان و تهیه کننده اما یکی از فیلم‌هایی‌ست که اسیر سونامی کرونا شده تا در نوبت اکران بماند. فیلمی که در جشنواره فجر سال ۹۸ نامزد سیمرغ پنج رشته و فیلم برگزیده منتقدان ماهنامه فیلم شد. در ادامه بخش هایی از این گفتگو را می خوانید:

مردم جنوب روی نفت زندگی می‌کنند، ولی سهم مردمی که کل هزینه سالانه کشور را تامین می‌کنند از این نفت چرا فقط بوی تندش است؟ چطور ممکن است به این شهرها هیچ رسیدگی نشده باشد؟

فیلم «تا فردا» را تهیه کردم و الان هم مشغول بازی در فیلم «دسته دختران» خانم منیر قیدی هستم. ما از اواخر آذر و برای فیلم دسته دختران به کارگردانى خانم قیدی در آبادان بودیم و الان هم اهواز هستیم. اتفاقا خارج از کرونا و مصائب آن سر صحنه این فیلم همان اوایل فیلمبردارى اتفاقى افتاد که به گردن و کمرم خیلی آسیب رسید و از پشت سر به شدت پرتاب شدم روی زمین که اتفاق خطرناکی بود ولی خدا را شکر به خیر گذشت. قصه را خیلی دوست دارم و نقش سختى‌ست. کار خوبی است و زحمت زیادى براى ساخت آن کشیده شده. به امید خدا نتیجه خوبی هم خواهد داشت.

در این سال‌ها به شهرهای مختلفی رفته‌ام. در این دو دهه وضع‌شان خیلی بهتر شده و معلوم است رسیدگی می‌شود. در شهرهای جنوبی هم مردم روحیه خوبی دارند و شاد و خوش‌حال هستند ولی نمی‌دانم چرا هیچ امکاناتی به آن‌ها داده نمی‌شود. کشوری که ثروت دارد، آدم توقع دیگری دارد و من می‌خواهم از این تریبون استفاده کنم و بگویم دوستان مسئول لطفا حرکتی برای این مردم شریف انجام بدهید.
«آتابای» را باید با تمرکز و تمام وجود دید. خیلی دوست دارم این فیلم در سینما اکران شود و امیدوارم که شرایط درست شود. به هرحال تا یک جایی می‌توانم مقاومت کنم و از آن‌جا به بعد را نمی‌دانم. اگر شرایط به صورتی پیش برود که الآن شاهدش هستیم شاید مجبور شوم فیلم را آنلاین اکران کنم. ولی در حال حاضر ترجیحم این است که در سینما اکران شود تا مردم بتوانند فیلم را روی پرده ببینند.
 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها