{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«ایندیانا جونز ۵» قرار است تابستان سال ۲۰۲۲ اکران شود.

«ایندیانا جونز ۵» قرار است تابستان سال ۲۰۲۲ اکران شود.
کدخبر : 3829

«مدس میکلسن»می‌گوید فیلمنامه «ایندیانا جونز ۵» دقیقاً «همه آن چیزهایی است که آرزو» می‌کرده است. او سپس توصیه می‌کند که «همه سوار قطار هایپ شوند.»

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از ایران آرت، فیلم «ایندیانا جونز ۵» (Indiana Jones 5) مانند اغلب دیگر بلاک‌باسترهای هالیوود، چند نویسنده را در مسیر تولید دیده است. با توجه به شکست فیلم «ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه کریستال» (Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull) در سال ۲۰۰۸، کیفیت فیلمنامه قسمت جدید برای سازندگان و هواداران اهمیت زیادی پیدا کرد. حالا یکی از بازیگران این فیلم وعده داده است که جای نگرانی وجود ندارد.

«مدس میکلسن» که چند هفته قبل به پروژه ملحق شد، در مصاحبه جدیدی با «کلایدر» می‌گوید فیلمنامه «ایندیانا جونز ۵» دقیقاً «همه آن چیزهایی است که آرزو» می‌کرده است. او سپس توصیه می‌کند که «همه سوار قطار هایپ شوند.» به نظر می‌رسد که او استعاره‌ای در مورد تبدیل شدن خواسته هواداران به واقعیت به زبان می‌آورد.

میکلسن در این مصاحبه می‌گوید: «بسیار بسیار هیجان‌زده‌ام. چند روز قبل «مهاجمان صندوق گمشده» (Raiders of the Lost Ark) را دوباره نگاه کردم، بسیار خوش‌ساخت و فریبنده است، و داستان‌سرایی‌اش عالی. بنابراین بله، افتخار بزرگی است بازی در چندگانه‌ای که با آن رشد کرده‌ای… این بخت را داشتم که ابتدا فیلمنامه را بخوانم. بله، همه آن چیزهایی بود که آرزو می‌کردم باشد، یعنی عالی بود.»

۳۰نما نوشت هرچند نباید انتظار داشت که بازیگری از فیلمی که قرار است بازی کند بد بگوید، اما بازگشت «هریسون فورد» به نقش «ایندیانا جونز» و کارگردانی «جیمز منگولد» عوامل جذابیت دیگر این فیلم خواهند بود.

«ایندیانا جونز ۵» قرار است تابستان سال ۲۰۲۲ اکران شود.

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها