{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

جرمی جرویز به کنسل شدن گلدن گلوب واکنش نشان داد

جرمی جرویز به کنسل شدن گلدن گلوب واکنش نشان داد
کدخبر : 4013

جرویز که سابقه اجرای مراسم گلدن گلوب را دارد، به این پیشنهاد که باید به تمسخر "الیت‌های هالیوود" ادامه دهد، واکنش نشان داد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری ایران آرت، شبکه ان‌بی‌سی این هفته اعلام کرد که مراسم گلدن گلوب ۲۰۲۲ را در اعتراض به فساد و تبعیض نژادی اعضای آن پخش نخواهد کرد. "ریکی جرویز" کمدین بریتانیایی که نام او به تعبیری با مراسم گلدن گلوب مترادف است به این اقدام واکنش نشان داده است.

کنسل شدن گلدن گلوب از طرف ان‌بی‌سی به دلیل عدم وجود حتی یک عضو آفریقایی تبار در میان ۸۷ عضو "اتحادیه مطبوعات خارجی هالیوود" که این مراسم را برگزار می‌کند بوده است.

یکی از کاربران توییتر به شبکه ان‌بی‌سی پیشنهاد کرده است که برای پر کردن جای خالی گلدن گلوب جرویز را برای تمسخر "الیت‌های هالیوود" بیاورد. او می‌نویسد: "به جای گلدن گلوب ۲۰۲۲ می‌توانیم یک ویژه برنامه ۱ ساعته با ریکی جرویز بسازیم که او الیت‌های هالیوود را تمسخر کند." جرویز در واکنش به این توییت می‌نویسد: "[مراسم] گلدن بالز (The Golden Balls)."

به گزارش 30نما، مونولوگ جرویز در گلدن گلوب ۲۰۲۰ و شوخی‌های او با "لئوناردو دی‌کاپریو" و "جیمز کوردن" جنجالی شده بود. جرویز در مورد "روزی روزگاری در هالیوود"، فیلم سه ساعته‌ "کوئنتین تارانتینو" می‌گوید: "لئوناردو دی‌کاپریو در افتتاحیه‌ نمایش اکران حاضر شد اما پس از پایان مراسم، نامزدش برای او بیش از حد جوان به نظر می‌آمد. حتی "پرنس اندرو" می‌گفت: دست بردار رفیق، تو ۵۰ سالت شده پسرم." دی‌کاپریو به ظاهر با این شوخی می‌خندد، اما دیگر سلبریتی‌های حاضر در مراسم خجالت‌زده شدند.

جرویز تابستان گذشته در مصاحبه با "یاهو" در مورد اینکه چرا توصیه‌اش به برندگان گلدن گلوب برای پرهیز از سخنرانی‌های سیاسی با استقبال مخاطبین همراه شد می‌گوید‌: "به گمانم علتش این بود که مردم خسته شده بودند از اینکه می‌دیدند میلیونرها برای‌شان نطق می‌کنند که [برای مثال] بازیافت را جدی بگیرند، در حالی که خودشان با جت شخصی سفر می‌کنند. بنابراین فکر می‌کنم مردم از تزویر خسته شده بودند."

"اسکارلت جوهانسن" و "مارک رافلو" از جمله بازیگران هالیوود بودند که از اعضای اتحادیه انتقاد کردند. "تام کروز" نیز این هفته جوایز گلدن گلوب خودش را به نشانه اعتراض پس فرستاد.

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها