{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

اما استون با کت و شلوار در اکران فیلم کروئلا حضور داشت

اما استون با کت و شلوار در اکران فیلم کروئلا حضور داشت
کدخبر : 4143

در این فیلم لایو-اکشن اما استون نقش شخصیت "کروئلا دولی" جوان، شخصیت شرور داستان "۱۰۱ سگ خالدار" را بازی می‌کند.

به گزارش هنر ام‌روز، مراسم افتتاحیه فیلم "کروئلا" (Cruella) دیزنی سه‌شنبه شب در ال کاپیتان تئاتر لس‌آنجلس برگزار شد. در این فیلم لایو-اکشن "اما استون" نقش شخصیت "کروئلا دولی" جوان، شخصیت شرور داستان "۱۰۱ سگ خالدار" را بازی می‌کند.

هرچند این مراسم مقیاسی عظیمی نداشت و به دلیل فاصله‌گیری اجتماعی و دیگر پروتکل‌ها اهالی رسانه به آن دعوت نشده بودند، اما بهرحال اولین مراسم افتتاحیه پس از آغاز بحران کووید-۱۹ بود که با فرش قرمز مرسوم برگزار می‌شد.

در این مراسم علاوه بر استون، "کریگ گیلسپی" کارگردان فیلم و "کربی هاول-باپتیست" همبازی استون نیز حضور پیدا کردند. "باب چاپک" مدیر عامل دیزنی و "آلن برگمن" و "آلن هورن" نیز از طرف استودیوی دیزنی در این مراسم حاضر شدند.

اما استون

پس از کاهش موارد ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا، هالیوود به تدریج آماده بازگشت به شرایط عادی می‌شود. تبلیغات همواره یکی از اجزای کلیدی افتتاحیه یک فیلم بوده اما از بیش از یک سال قبل تا امروز استودیوها با چالش‌هایی جدی برای بازاریابی فیلم‌هایشان مواجه بودند.

اما استون 1

همزمان با "کروئلا" قرار است از ۲۸ می فیلم "یک جای آرام ۲" (A Quiet Place II) پارامونت اکران شود. این اولین بار از زمان شروع پاندمی است که دو فیلم بزرگ استودیویی همزمان روی پرده می‌روند. در حال حاضر حدود ۶۵ درصد سینماهای آمریکای شمالی بازگشایی شده‌اند.

emma-stone-cruella-red-carpet-9

داستان "کروئلا" در دهه‌ی ۱۹۷۰ لندن روی می‌دهد و سرگذشت دختر سارق جوان، زیرک و خلاقی به نام "استلا" را دنبال می‌کند که می‌خواهد با طراحی‌هایش نامی برای خود دست و پا کند. او با گروهی از سارقین جوان که میلش به شرارت را می‌ستایند همکاری می‌کند تا در خیابان‌های لندن زندگی خود را بسازند. یک روز استعداد استلا در مد چشم یک اسطوره مد با بازی "اما تامپسون" را می‌گیرد. اما رابطه‌ی این دو سبب وقوع حوادث و کشف‌هایی می‌شود که استلا را وادار می‌کند با پذیرفتن خصایص بدخویانه‌اش به "کروئلا" تبدیل شود.

emma-stone-cruella-red-carpet-8

"کروئلا" ۲۸ می (۷ خرداد ماه ۱۴۰۰) در سالن‌های سینما و همزمان از دیزنی+ با قیمت ۳۰ دلار از پخش خواهد شد.

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها