{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

ماجرای رسوایی هاروی واینستین فیلم سینمایی می‌شود

ماجرای رسوایی هاروی واینستین فیلم سینمایی می‌شود
کدخبر : 4352

ماجرای تحقیق و بررسی نشریه نیویورک تایمز درباره «هاروی واینستین» تهیه کننده بدنام هالیوودی که به ایجاد جنبش «#Me too» انجامید، در یک فیلم جدید به سینما می آید.

هنرام‌روز: در این فیلم که محصول کمپانی یونیورسال خواهد بود و  «او گفت» نام دارد، «کری مولیگان» و «زو کازان» در نقش «مگان توی» و «جودی کانتور» نویسندگان کتاب «او گفت : داستان آزار و اذیت جنسی که به ایجاد یک جنبش انجامید» بازی خواهند کرد.

این فیلم به فعالیت «مگان توی» و «جودی کانتور» برای پرده برداشتن از اتهامات آزار و اذیت جنسی مطرح شده علیه «هاروی واینستین» تهیه کننده هالیوودی طی چندین دهه پرداخته است که در نهایت به تحمل ۲۳ سال زندان محکوم شد.

«ماریا شرادر» سازنده مستند برنده جایزه امی «نامتعارف»، کارگردانی فیلم «او گفت» را با فیلمنامه ای از «ربکا لنکویویچ» بر عهده دارد و مراحل تولید این فیلم از تابستان آغاز خواهد شد.

«هاروی واینستین»  در اکتبر ۲۰۱۷ و در پی اتهامات آزار جنسی از آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار اخراج شد و تا اکتبر ۲۰۱۷، بیش از ۸۰ زن اتهاماتی را علیه وی مطرح کرده بودند. این اتهامات باعث به وجود آمدن کمپین رسانه اجتماعی «#من‌هم» (#ME too) و ادعاهای بسیاری در رابطه با سوءاستفاده جنسی مشابه واینستین، علیه مردان قدرتمند در سراسر جهان شد که باعث عزل و برکناری بسیاری از آنان شد.

در ۲۴ فوریه ۲۰۲۰، دو مورد از مجموع پنج مورد اتهامات مرتکب شده «واینستین» در نیویورک در دادگاهی در این ایالت تایید شد و او به ۲۳ سال حبس محکوم شد.


منبع: ایسنا

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها