{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

ماجراجویان در تابستان از راه می رسند

ماجراجویان در تابستان از راه می رسند
کدخبر : 4441
خبرنگار:

در این گزارش ۵ فیلم مهیج که در تابستان امسال اکران می شوند‌ را معرفی کرده‌ایم.

هنرام‌روز:

بیوه سیاه

فیلم "بیوه سیاه" ساخته‌ی کیت شورتلند، از سری فیلم های مارول است‌. این فیلم بر شخصیت ناتاشا رومانف متمرکز است.

ناتاشا رومانوف ابتدا در فیلم مرد آهنی ۲ و سپس در شش فیلم بعدی مارول حضور داشته است.

وقایع فیلم «بیوه سیاه» در جریان اتفاق‌های میان فیلم «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» و «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» روایت می‌شود. در این فیلم خواهیم دید که چگونه یلنا بلووا جانشین ناتاشا رومانف می‌شود.   

کوین فایگی، مدیر ارشد خلاقیت مارول، در مورد فیلم بیوه سیاه و سایر آثار مارول می‌گوید: «این احتمال وجود دارد که همه شخصیت‌های جهان سینمایی مارول، پیش درآمد ودنباله خود را داشته باشند.»

آنچه احتمال ساخت فیلم های این چنینی توسط مارول را زیاد می‌کند  اشتیاق بازی با زمان در داستان‌های این ژانر سینمایی است. در آثار این کمپانی بارها شاهد زنده شدن قهرمان‌های مرده بوده‌ایم! به عنوان مثال: ماجرای زنده شدن لوکی در لایه داستانی جدید ؛ او که در جنگ بی‌نهایت کشته شده بود، اینبار در داستانی نو، با موضوع سفر در زمان دوباره زنده و صاحب ماجرا می‌شود.

b49a5a53-aefd-4767-8283-7914c02cc251

سریع و خشن

فیلم " سریع و خشن ۹ " یا " f9" به کارگردانی جاستین لین، از سری فیلم های سریع و خشن است که در این قسمت به داستان پیدایش کاراکتر دومینیک تورتو خواهد پرداخت.

وین دیزل در مصاحبه ای گفته :«این فیلم پیش‌درآمدی برای این فرنچایز نخواهد بود ولی با این حال، بینندگان در این فیلم لحظاتی را تماشا خواهند کرد که قبل از داستان اولین فیلم این فرنچایز یعنی فیلم The Fast and the Furious اتفاق می‌افتد.‌«

فیلم های این‌ مجموعه در ابتدا به ماجرای مسابقات غیرقانونی ماشین‌های سریع در خیابان می‌پرداخت و توانست محبوبیت فراوانی را در بین طرفداران ماشین پیدا کند. در سری های بعدی اما کم کم فیلم ها به سمت سری فیلم‌های اکشن هالیوودی رفتند. اگرچه همچنان مجموعه‌ی این فیلم ها بسیار مورد استقبال مردم قرار می‌گیرند، اما برخی به وجود بیش از اندازه ی صحنه‌های اکشن غیر واقعی در این فیلم اعتراض کرده اند.

fc3aaceb-dd6c-4a64-b287-9006324bdfdc

پیر

ام نایت شیامالان که بیشتر به خاطر ساخت فیلم های فراطبیعی و ترسناک شهرت دارد، این بار نیز به سراغ ساخت فیلمی دلهره آور رفته است. "پیر" فیلم تازه اوست، که براساس  یک رمان گرافیکی به نام "قلعه شن" اثر پیر اسکار لوی و فردریک پیترز ساخته خواهد شد.

این فیلم نیز مانند دیگر آثار او فضایی دلهره آور را برای مخاطب نمایش می دهد و روایتگر داستان خانواده‌ای است، که برای تعطیلات، به جزیره‌ای گرمسیری سفر می‌کنند. آن‌ها پس از رسیدن به این جزیره و مستقر شدن در آن، متوجه تغییرات عجیبی در بدن خود می‌شود.

6056dd1d-5509-449d-8c49-9cef42622e3f

هرج‌و‌مرج فضایی: میراثی تازه

فیلم "هرج‌و‌مرج فضایی: میراثی تازه" فیلم تازه مالکوم دی.لی  از سری فیلم‌های Space Jam است. اولین قسمت این سری فیلم ها در سال ۱۹۹۶ ساخته شده، که داستان آن درباره‌ی مایکل جردن (بسکتبالیست بزرگ) و شخصیت کارتونی لونی تونز است. مایکل به لونی کمک ‌می‌کند تا مسابقه‌ی بسکتبال را برعلیه بیگانگان برنده شود‌.

در خلال قسمت جدید این‌بار ماجرا با لیبرون جیمز و لونی تونز جلو می‌رود. لبران وارد فضایی مجازی می شود، ما نسخه ی کارتونی ای از او را نیز می‌بینیم. جیمز برای اینکه بتواند خود و پسرش را از این دنیا خارج کند، باید در یک مسابقه بسکتبال شرکت و در آن پیروز شود.

6b4a442d-86a4-4606-ad09-95b8158f1c93

شوالیه سبز

" شوالیه سبز " توسط کارگردان و بازیگر آمریکایی با نام دیوید لاوری کارگردانی شده است.

ماجرای فیلم از داستان‌های شاه آرتور الهام گرفته شده و داستان آن نیز براساس رابطه رمانتیکی در اواخر دهه ۱۴۰۰ بین شخصیتی با نام سر گاوین و موجودی با نام شوالیه سبز تعریف می‌شود.

نقش کاراکتر سر گاوین را بازیگر بریتانیایی با نام دو پتل (Dev Patel) ایفا کرده است. این کاراکتر از قضا، برادرزاده لجباز شاه آرتور است. او در این فیلم، برای رویارویی با موجودی با نام شوالیه سبز راهی ماجراجویی طولانی می‌شود.

acce8d1f-199d-40df-94c8-00d6ca692398

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها