{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

نوشته و کارگردانی شده توسط کوئنتین تارانتینو!

نوشته و کارگردانی شده توسط کوئنتین تارانتینو!
کدخبر : 4491
خبرنگار:

کوئنتین تارانتینو که این روزها با اعلام اینکه تصمیم دارد، بعد از اتمام دهمین فیلمش برای همیشه بازنشسته شود، بسیار خبر ساز شده‌است و این بار به خاطر درخواست عجیب یکی از طرفدارانش از او در تیتر اخبار قرار گرفته است.

هنرام‌روز: طرفداران یک سلبریتی هنگام روبرویی با او احتمالا درخواست‌های گوناگونی مثل گرفتن عکس یا امضا یا حتی درخواست مکالمه‌ای چند ثانیه‌ای با او را می‌کنند، اما روز گذشته شخصی که با نام Dezertflake در شبکه‌ی اجتماعی تیک تاک فعالیت دارد، موقع روبرو شدن ناگهانی‌اش با کوئنتین تارانتینو از او خواست که روی پایش را امضا کند!!!!

او بعد از گرفتن امضا و پخش کردن فیلم‌ وعکس‌ از آن در فضای مجازی توانست توجه مخاطبین بسیار زیادی را به خودش جلب کند و برخی ها به او پیشنهاد داده‌اند تا این امضا را روی پایش تتو کند، اما او تصمیم گرفت تصویر پایش را به فروش برساند، به همین‌ خاطر پوستری با فضای کارهای وسترن این فیلمساز طراحی کرده و روی آن نوشته: «نوشته و کارگردانی شده توسط کوئنتین تارانتینو» و آن را برای فروش گذاشته‌است. نکته‌ی تعجب برانگیز آنجاست قیمت ابتدایی این پوستر تنها ۵ دلار بوده است و حالا در کمتر از ۲۴ ساعت به بیش از ۱۶۷ دلار رسیده است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها