{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

تشویق ۴ دقیقه‌ای برای شان‌پن و روز پرچم

تشویق ۴ دقیقه‌ای برای شان‌پن و روز پرچم
کدخبر : 4646
خبرنگار:

شان‌پن با فیلم "آخرین صورت" در سال ۲۰۱۶ به جشنواره کن آمد که با واکنش بسیار منفی از طرف مخاطبان و منتقدان رو به رو شد، ولی حالا قدرتمند تر از همیشه با فیلم " روز پرچم" بازگشته است.

هنرام‌روز: روز گذشته بعد از اکران این فیلم مخاطبان ۴ دقیقه ایستادند و او را تشویق کردند این در حالی است که فیلم قبلی او در این جشنواره هو شده بود و بسیاری از افراد سالن را قبل از اتمام فیلم ترک کرده‌ بودند.

دیوان فرانسس پن دختر شان‌پن نیز در این فیلم حضور دارد و بسیار مورد تحسین قرار گرفته است.

داستان فیلم درباره‌ی سارق و کلاهبرداری است که شان پن نقش او را بازی می‌کند، او در روز ۱۴ ژوئن که در آمریکا روز پرچم است به دنیا آمده و دخترش هم نقش دختر روزنامه نگار او را بازی می‌کند که قصد دارد روابطش را با خانواده‌اش بهبود ببخشد.

این فیلم‌براساس کتاب داستان زندگی واقعی یک روزنامه نگار  به نام جنیفر ووگل نوشته شده است، که در سال ۲۰۰۴ منتشر شده بود. 

اما این تنها چیزی نبود که درباره شان‌پن خبرساز شد. برنده دو جایزه اسکار برای بازی در فیلم‌های «رودخانه مرموز» و «میلک» که ضمن انجام فعالیت‌های گسترده‌ای برای راه‌اندازی مراکز انجام تست و واکسیناسیون کرونا در آمریکا، شبکه‌ گسترده توزیع بسته‌های غذایی را در میان اقشار کم‌درآمد این کشور سازماندهی کرده، روز یکشنبه و در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد نحوه مدیریت همه‌گیری ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا گفت: «وقتی من و تیم همکارم شب‌ها خسته و کوفته از مراکز انجام آزمایش تشخیص و واکسیناسیون کرونا به خانه برمی‌گشتیم با مشاهده اخبار دیوانه کننده، واقعا احساس می‌کردم که فردی (دونالد ترامپ) مسلسل به دست گرفته و از برجک کاخ سفید مدام به آسیب‌پذیرترین اقشار شلیک می‌کند.»

آقای پن با تاکید بر این که دوره زمامداری ترامپ را هیچ‌گاه فراموش نمی‌کند، آن دوران را این گونه توصیف کرد:«چه کشور آمریکا و چه جهان تحت یک نظام اداره نادرست هم از نظر سیاسی و هم از نظر انسانی قرار گرفت، بس که گرفتار اطلاعات غلط شدیم و به حقیقت واقعیت‌های مسلم حمله کردیم، فرومایه شدیم و بسیار مورد غفلت واقع شدیم.»

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها