{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

کتاب کوئنتین تارانتینو در صدر پرفروش‌های نیویورک تایمز

کتاب کوئنتین تارانتینو در صدر پرفروش‌های نیویورک تایمز
کدخبر : 4650

مجله «نیویورک‌تایمز» به روال معمول هفتگی خود لیست آثار پرفروش در بخش‌های داستانی، غیرداستانی، و کودک و نوجوان را منتشر کرده است. این هفته کوئنتین تارانتینو، فیلمساز شناخته‌شده آمریکایی با کتاب «روزی روزگاری در هالیوود» در صدر پرفروش‌های نیویورک‌تایمز در بخش آثار داستانی چاپی و الکترونیک قرار گرفت.

هنرام‌روز: «روزی روزگاری در هالیوود» نوشته کوئنتین تارانتینو در هفته اول فروش در صدر پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت. تارانتینو پیش از این نسخه سینمایی «روزی روزگاری در هالیوود» را با بازی لئوناردو دی کاپریو، برد پیت، و مارگو رابی ساخت. داستان همسر جوان و باردار رومان پولانسکی، کارگردان معروف که توسط ضاربین در خانه شخصی‌اش به قتل رسید؛ آن هم زمانی که پولانسکی در یک سفر کاری و دور از خانه بود.

 

«آخرین چیزی که او به من گفت» نوشته لورا دیو پس از گذشت نه هفته در رتبه دوم پرفروش‌ها قرار دارد. کتابی از انتشارات سیمون و شوستر درباره شخصیتی به نام هانا هال است که حقیقتی ترسناک را درباره همسر گمشده‌اش فهمیده است.

 

«اوج گرفتن مالیبو» نوشته تیلور جنکینز راید در جایگاه سوم پرفروش‌ها قرار دارد. چهار خواهر مشهور مهمانی بزرگی برگزار می‌کنند تا پایان تابستان را جشن بگیرند اما زندگی هر چهار نفرشان در آن شب برای همیشه دچار تغییر می‌شود.

 

«دختران رییس‌جمهور» نوشته بیل کلینتون و جیمز پترسون با گذشت چهار هفته از انتشار در رتبه چهارم قرار دارد. در این داستان معمایی شخصیت متیو کیتینگ به عنوان رییس‌جمهور سابق ایالات متحده به خوانندگان معرفی شده است که برای پیدا کردن دخترش به تنهایی سفر می‌کند و خطرات زیادی را به جان می‌خرد.

 

«جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» نوشته دِلیا اُوِنز این هفته در جایگاه پنجم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت. داستانی هیجان‌انگیز از روابط انسانی و عشق و تقلای انسانی تنها برای حیات. زنی که سال‌ها به تنهایی در جنگل زندگی کرده است ناگهان متهم به قتل می‌شود و سرنوشتی نامعلوم در انتظارش است. ریس ویتراسپون، ستاره هالیوود با معرفی این کتاب در فهرست آثار گروه کتابخوانی‌اش نقش زیادی در محبوبیت داستانِ اُونز داشت.

 

«آدم‌هایی که در سفر می‌بینیم» نوشته اِمیلی هنری در رتبه ششم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار دارد. پاپی و الکس رابطه خوبی داشتند اما ناگهان این رابطه عاشقانه از بین می‌رود. حالا بعد از چند سال در منطقه مسافرتی به صورت اتفاقی یکدیگر را می‌بینند و در تلاش هستند تا رابطه عاشقانه خود را از سر بگیرند.

منبع ایبنا

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها