{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

برندگان بخش نوعی نگاه کن ۲۰۲۱ اعلام شدند

برندگان بخش نوعی نگاه کن ۲۰۲۱ اعلام شدند
کدخبر : 4672
خبرنگار:

باز کردن مشت‌ها" به عنوان برنده اصلی بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم کن ۲۰۲۱ انتخاب شد. بخش جنبی نوعی نگاه جشنواره کن به ریاست آندرآ آرنولد فیلم "باز کردن مشت‌ها" ساخته کایرا کووالنکو از روسیه را به عنوان برنده اصلی خود برگزید. این درام درباره زن جوانی است که تلاش دارد تا از فشار خانواده‌اش فرار کند.

هنرام‌‍روز: برندگان این جوایز در مراسمی که شب پیش در دبوسی تئاتر برگزار شد، معرفی شدند. دیگر برندگان این بخش شامل "آزادی بزرگ" ساخته سباستین میسه بود که جایزه داوران را برد و "بره" درام ایسلندی با بازی نائومی رپیس موفق به کسب جایزه اصالت شد. این جایزه یکی از چندین جوایز جدیدی بود که امسال به جشنواره کن افزوده شده بود.

در آخرین دوره اهدای جوایز بخش نوعی نگاه در سال ۲۰۱۹ جایزه اصلی به کریم آینوز برای "زندگی نامرئی اوریدیس گوسمو" اهدا شده بود. امسال بخش نوعی نگاه کارش را با نمایش "اونودا- ۱۰ هزار شب در جنگل" ساخته آرتور هاریرا شروع کرده بود که درباره سربازی ژاپنی بود که پس از پایان جنگ جهانی دوم حاضر به پذیرش شکست و پایان جنگ نشده بود.

به گزارش مهر، در این بخش در مجموع ۲۰ فیلم به نمایش درآمد که فیلم علمی تخیلی ساخته کوگونادا با عنوان "پس از جوانی" با بازی کالین فارل و جودی ترنر-اسمیت و "زنانی که گریه می‌کنند" با بازی ماریا باکالووا بازیگر فیلم ادامه "بورات" هم از جمله آنها بودند.

امسال آندرآ آرنولد فیلمساز بریتانیایی که با مستند "گاو" در بخش خارج از رقابتی جشنواره حضور داشت رییس هیات داوران این بخش بود. مونیا مدور فیلمساز فرانسوی –الجزایری، السا زیبلرشتاین بازیگر برنده سزار از فرانسه، دانیل بورمن فیلمساز آرژانتینی و میشل کووینو نویسنده درام "بالا رفتن" برنده جایزه قلب بخش نوعی نگاه سال ۲۰۱۹ اعضای گروه داوری این بخش بودند.

فهرست همه برندگان بخش نوعی نگاه چنین است:

جایزه بزرگ: "باز کردن مشت‌ها" ساخته کایرا کووالنکو

جایزه داوران: "آزادی بزرگ" ساخته سباستین میسه

جایزه گروه بازیگران: "مادر خوب" ساخته حفسیه هوزی

جایزه شهامت: "مدنی" ساخته تئودورا آن میهایی

جایزه اصالت: "بره" ساخته ولادیمیر جانسون

تقدیر ویژه: "دعاهای دزدیده شده" ساخته تاتیانا هوئزو

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها