{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

وبینار فیلم ساختن از نگاه فرمان‌آرا برگزار می‌شود

وبینار فیلم ساختن از نگاه فرمان‌آرا برگزار می‌شود
کدخبر : 4807

وبینار فیلم ساختن با بهمن فرمان‌آرا برای اولین بار در ایران به‌ صورت آنلاین ۱۶ تا ۲۰ مرداد در باشگاه آموزش‌های آنلاین یونسکو - یونیتک - برگزار می‌شود.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری هنرآنلاین، «فیلم ساختن» - سینما از نگاه بهمن فرمان‌آرا عنوان مسترکلاس چهار روزه این کارگردان است. در این دوره به بررسی فیلمنامه، فرازها و فرودها، تدوین و شکوفایی فیلم، دوربین و زاویه دید و کارگردانی و انتقال حس پرداخته می‌شود. باشگاه آموزش‌های الکترونیک کمیسیون ملی یونسکو در راستای اهداف آموزشی فرهنگی خود برگزارکننده این دوره است.

عواید برگزاری این دوره از طرف فرمان‌آرا به‌ مناسبت ۳۰ سالگی محک به کودکان مبتلا به سرطان تقدیم خواهد شد. او آثاری چون بوی کافور عطر یاس، خانه‌ای روی آب، یک بوس کوچولو، خاک آشنا، دلم می‌خواد و... را در کارنامه دارد و جدیدترین اثرش «حکایت دریا» در دوره شیوع کرونا و تعطیلی سینماها از ۲۱ خرداد ۹۹ آنلاین اکران شد.

وبینار چهار روزه آنلاین «فیلم ساختن» سینما از نگاه بهمن فرمان‌آرا از ۱۶ تا ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ در چهار جلسه شش ساعتی برگزار و پس از پایان دوره، به شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر شرکت در دوره با تأییدیه باشگاه آموزش‌های الکترونیک کمیسیون ملی یونسکو اعطا می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در وبینار «فیلم ساختن» سینما از نگاه بهمن فرمان‌آرا برای اطلاع از هزینه، سرفصل‌ها و شرایط ثبت‌نام می‌توانند به صفحه اینستاگرام یا وبسایت یونیتک به نشانی https://unitech-ac.com/ مراجعه کنند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها