{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

داوران جشن مستقل سینمای مستند معرفی شدند

داوران جشن مستقل سینمای مستند معرفی شدند
کدخبر : 4845

دبیر دوازدهمین جشن مستقل سینمای مستند ایران اسامی هیأت داوران این رویداد را اعلام کرد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری هنرآنلاین، شهرام درخشان دبیر دوازدهمین جشن مستقل سینمای مستند ایران اظهار کرد: هیأت ۹ نفره داوری این دوره جشن سینمای مستند شامل مهناز افضلی، آزاده موسوی، شیرین برق‌نورد، محمدرضا اصلانی، محمدرضا دلپاک، علیرضا حسینی، رضا خوشدل راد، مهدی باقری و کامیار فاروقی بودند که با پایان کار داوری و بررسی آثار، برای نخستین بار این اسامی رسانه‌ای می‌شوند.

وی افزود: بر این اساس داوران در مدت اخیر بازبینی و بررسی آثار راه یافته به بخش مسابقه را برعهده داشتند و با پایان کار هیأت داوری، اسامی نامزدهای نهایی در بخش‌های مختلف فردا پنجشنبه اعلام خواهد شد.

درخشان با بیان اینکه مراسم پایانی دوازدهمین جشن مستقل سینمای مستند ایران، جمعه ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود، تصریح کرد: در مراسم پایانی این دوره که ساعت ۱۹ روز جمعه به صورت زنده از بستر آنلاین پخش خواهد شد، بزرگداشت ۲ چهره مطرح سینمای مستند یعنی حمیدرضا احمدی لاری و سام کلانتری، نیز برگزار و از سال‌ها تلاش و فعالیت این عزیزان در سینمای ایران تقدیر خواهد شد.

دبیر دوازدهمین جشن مستقل سینمای مستند ایران تصریح کرد: سال گذشته که به دلیل همه گیری کرونا برگزاری جشن را به سال ۱۴۰۰ موکول کردیم تصور می‌شد شدت شیوع کرونا کمتر شود اما امسال نیز شاید بتوان گفت شرایط از سال گذشته نیز بدتر شده است. بنابراین در نظر داریم مراسم پایانی را ۱۵ مردادماه به صورت آنلاین و با حضور حداقل افراد برگزار کنیم. این مراسم در محل خانه سینما برپا می‌شود.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها