{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

جایزه‌ی موزه‌ی لوور ابوظبی برای جذب استعدادهای هنر معاصر

جایزه‌ی موزه‌ی لوور ابوظبی برای جذب استعدادهای هنر معاصر
کدخبر : 4684
خبرنگار:

موزه لوور ابوظبی، با مشارکت برند ساعت مچی، ریچارد میل، در جهت حمایت از استعداد‌های نوظهور هنر طی یک فراخوان عمومی از تمامی هنرمندان ایالت متحده‌ی عربی دعوت کرده تا اثارشان را برای مجموعه نمایشگاهی تحت عنوان «هنر ابوظبی در اینجا» با تأمل در انعکاس میراث گذشته، حال و آینده‌ی‌‌ این سرزمین، ارسال کنند. 

هنرام‌روز: مهلت ارسال اثار به این فراخوان تا ۳۱ اگوست است و قرار است در سال‌های اینده از هنرمندان سراسر جهان برای شرکت در این رویداد هنری دعوت شود. از بین اثار ارسال شده،  آثار ۴ تا ۶ هنرمند بعد از بررسی توسط هیئت داوران به مرحله‌ی نهایی و نمایش در موزه راه خواهد یافت و یکی از آن‌ها به عنوان برنده‌ی جایزه‌ی ۵۰ هزار دلاری ریچارد میل، برگزیده خواهد شد.

رئیس فرهنگ و هنر ابوظبی می‌گوید هدف این جایزه تقویت موقعیت این کشور به عنوان یکی از مقاصد الهام‌بخش برای هنرمندان و تسریع در پیشرفت استعدادهای هنری این منطقه است. 

مانوئل رباطه مدیر لوور ابوظبی می‌گوید: «ما قصد داریم بستری مناسب برای این هنرمندان این کشور فراهم کنیم تا بتوانند دور هم جمع شوند و کارهایشان را به جامعه و مخاطبان جهانی نشان دهند. این ابتکار لوور ابوظبی نشان‌دهنده‌ی گامی مهم و روبه جلو در عرصه‌ی هنر معاصر است، زیرا مأموریت ما تقویت ارتباطات بین فرهنگی است که باعث اتحاد ما می‌شود.»

ریچارد میل متعهد شده که جایزه نقدی ۱۰ سال اول این رویداد هنری را تأمین کند. پیتر هریسون مدیرعامل این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد: «من به عنوان یک مجموعه دار هنر ، مدتهاست که از هنرمندان معاصر الهام گرفته ام. جایزه هنری "ریچارد میل" با هدف ایجاد فرصت برای هنرمندان در جهت ارائه بعد دیگری از توانایی‌هایشان، معیارهای خلاقیت معاصر را بازتعریف می‌کند.»

منبع: ارت نیوز

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها