{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

زندگینامه و بیوگرافی فریبا طالبی

زندگینامه و بیوگرافی فریبا طالبی
کدخبر : 3439

فریبا طالبی متولد چهارم اردیبهشت ۱۳۶۴ و فارغ التحصیل دانشگاه هنر . گرایش بازیگری است.

به گزارش هنر ام‌روز، فریبا طالبی در آثاری چون فاصله‌ها (سهیلی‌زاده)، پله آخر (علی مصفا)، راه بهشت (مهدی صباغ‌زاده)، رویای کاظم (علی شاه‌حاتمی)، اینک بهشت (صادق آشتیانی) ، فیلم تلویزیونی آرزوهایت را به خاک نسپار ، تله فیلم اشک انار و … ایفای نقش کرده است.

فارغ التحصیل لیسانس سینما هنر گرایش بازیگری از دانشگاه هنر می باشد او علاوه برای کار بازیگری تجربه مجری گری, کودک را دارد و در حال حاضر یک مزون طراحی لباس به اسم فاندو را نیز برعهده دارد.

نحوه شروع فعالیت

پانزده ساله بود که از طریق یک فراخوان برای مجری گری تست داد و فن بیانی شیوایی که داشت باعث قبول اش شد، اولین بار بعنوان مجری کودک در قاب تلویزیون ظاهر شد.

شغل دوم طراح لباسی

فریبا طالبی در آثاری چون فاصله‌ ها – پله آخر – راه بهشت -رویای کاظم – اینک بهشت – کیمیا – ستایش ۲ , و پادری و اون یکی ها و … ایفای نقش کرده است و در حال حاضر در زمینه طراحی مد و لباس, با برند fundo فعالیت می کند.

 یک تیم طراحی حرفه ای لباس دارد و برای خیلی از هنرمندان ایرانی کار طراحی میکند.

بیوگرافی-کامل-فریبا-طالبی-بازیگر-5

ازدواج

فریبا طالبی در شهریور ۹۶ خبر ازدواج خود با امیر صدهزار را رسانه ای کرد.

بیوگرافی-کامل-فریبا-طالبی-بازیگر-8

همسرش نیز از همکاران طراح لباس وی در مزون فاندو می باشد، خانوم طالبی با انتشار عکس ازدواجشان, نوشت : امیر عزیزم همسر مهربانم خوشحالم از کنار تو بودن و کنار تو ماندن عاشقانه تر از همیشه , کنار تو خواهم ماند تا اخرین لحظه لحظه از نفسهایم ممنونم.

سریال ها

● آرماندو – ۱۳۹۶

● بیم و امید – ۱۳۹۵

● پادری – ۱۳۹۴

● قصه های یاسین – ۱۳۹۴

● کیمیا – ۱۳۹۴

فیلم ها

● رفت – ۱۳۹۶

● مذاکرات مستقیم آقای عبدی – ۱۳۹۳

● زیر یک سقف – ۱۳۹۳

● مرثیه ای برای مرتضی – ۱۳۹۱

● هدیه به یاد ماندنی – ۱۳۹۱

رفع ایرادات برای بازیگری

صحبت های فریبا طالبی درباره بازیگری

خیلی افراد دوست دارند بازیگر شوند ولی ایرادات زیادی در بیان ، لهجه و … دارند ولی انتظار دارند چرا فلان خانم, الان داره فلان نقش رو بازی می کند و من الان تو اون جایگاه نیستم ولی متوجه نیست که تو باید, مشکلاتت رو برطرف کنی مثلا :من وقتی اومدم تهران یک ته لهجه زبان مشهدی داشتم خودم متوجه نبودم ولی همه می گفتند وقتی عصبانی میشی, لهجه ات میزنه بالا این ایرادات باید برطرف شود تا تو بتونی از فرصت ها و جایگاه هایی که قرار می‌گیری استفاده کنی.

بیوگرافی-کامل-فریبا-طالبی-بازیگر-6

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها