{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

زادروز آیدان گیلن

زادروز آیدان گیلن
کدخبر : 3445

آیدان گیلن (به انگلیسی: Aidan Gillen) (زادهٔ ۲۴ آوریل ۱۹۶۸) بازیگر ایرلندی است.

به گزارش هنر ام‌روز،  آیدان گیلن در مجموعه تلویزیونی بازی تاج و تخت در نقش پیتر بیلیش بازی کرده‌است.

وی همچنین در فصل 4 و 5 سریال پیکی بلایندرز محصول شبکه بی بی سی نقش آبراما گلد را بازی کرده است.

دیگر سریال تلویزیونی مشهوری ک او در آن ایفای نقش کرده است مجموعه تلویزیونی وایر است.

دیگر فیلم‌های او می‌توان به شوالیه‌های شانگهای، شاه آرتور: افسانه شمشیر ، ۱۲ راند و راپسودی بوهمی اشاره کرد. از کارهای جدید او سریال پروژه کتاب آبی در نقش دکتر جی آلن هینک که روی دیده شدن اشیا پرنده ناشناس به اصطلاح UFO تحقیق میکند.

زندگی خصوصی 

این مرد قد بلند مو قهوه ای (قد آیدن ۱۷۸ سانتی متر است) هرگز در جذب زنان زیبا ناموفق نبوده است. با این حال همیشه مرد وفاداری بوده است و در سن پانزده سالگی با همسرش آشنا شد. از آن زمان زندگی عاطفی اش با این زن گره خورد.

الیویا اوفلاناگان انتخاب این مرد بود. این زوج برای مدت ها رابطه شان را تایید نکردند. گفته می شود همسرش تقاضای ازدواج گیلن را نپذیرفت. حتی گفته می شود آنها درباره آینده تفاهم نداشتند و نمی توانستند آینده مشترکی را متصور شوند.

با این حال این زوج در سال ۲۰۰۱ باهم ازدواج کردند. پس از مدتی اولین فرزندشان، دختری به نام بری به دنیا آمد. سپس پسرشان جو متولد شد. خانواده گیلن در زادگاه او ایرلند زندگی می کنند. این بازیگر اعتراف کرده که همسر و فرزندانش اولویت اول زندگی او هستند. گیلن جایزه فیلم و تلویزیون ایرلند برای سریال The Wire را به خانواده اش تقدیم کرد.

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها