{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

الهه نوبخت داور جشنواره بین‌المللی فیلم منا در هلند شد

الهه نوبخت داور جشنواره بین‌المللی فیلم منا در هلند شد
کدخبر : 3959

الهه نوبخت، تهیه‌کننده و پخش‌کننده بین‌الملل سینمای ایران، در کنار کریم طریدیه کارگردان سرشناس هلندی وحمادى گیروم ، دبیر جشنواره فیلم کازابلانکا و منتقد سرشناس مراکشی به عنوان داوران بخش مسابقه اصلی سینمای بلند چهارمین جشنواره بین المللی فیلم منا در هلند انتخاب شدند.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از فیلم نیوز، الهه نوبخت اخیرا پروانه ساخت فیلم سینمایی« روز سیب» را به کارگردانی محمود غفاری دریافت کرده است و با پروژه مستند سینمایی« خانه خاموش» تولید مشترک « ایران و فیلیپین» در میان چهار پروژه منتخب فستیوال ویزیون دو ریل سوییس به عنوان تهیه‌کننده همکاری دارد.او پیش از این سابقه داوری در جشنواره بین المللی فیفوگ سوییس و جشنواره بین‌المللی زنان بیروت را دارد.

هدف چهارمین جشنواره بین المللی فیلم منا در هلند، حمایت از فیلمسازان جوان و سینمای مستقل در آفریقای شمالی و خاورمیانه است.

این جشنواره در چهارمین دوره خود از تاریخ ۲۰ تا ۲۲ می، برابر با ۳۰ اردیبهشت لغایت ۱ خرداد ماه در شهر لاهه هلند برگزار می‌شود و امسال تیمی متنوع و چندملیتی از چهره‌های سینمایی در میان اعضای هیات داوران، وظیفه انتخاب برندگان جوایز بخش رقابتی را بر عهده خواهند داشت.

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها