{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

جشنواره فیلم سیدنی دوباره به تعویق افتاد

جشنواره فیلم سیدنی دوباره به تعویق افتاد
کدخبر : 4803

جشنواره بین المللی فیلم سیدنی در استرالیا به سبب اعمال قرنطینه در این شهر به دلیل شیوع مجدد ویروس کرونا، حدود سه ماه به تعویق افتاد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین، جشنواره بین المللی فیلم سیدنی که سال گذشته تحت تاثیر ویروس کرونا به صورت کاملا آنلاین برگزار شد، امسال تصمیم گرفته بود تاریخ برگزاری معمول خود در ماه ژوئن را  به ماه اوت تغییر دهد و قرار بود شصت و هشتمین دوره این رویداد سینمایی از تاریخ ۱۸ تا ۲۹ اوت (۲۷ مرداد تا ۷ شهریور) برگزار شود اما اعمال قرنطینه مجدد در شهر سیدنی در پی افزایش مجدد موارد ابتلا به ویروس کرونا، برگزاری جشنواره را  تا ماه نوامبر به تعویق انداخت. 

جشنواره فیلم سیدنی طبق اعلام جدید از ۳ تا ۱۴ نوامبر (۱۲ تا ۲۳ آبان) برگزار خواهد شد. 

جشنواره فیلم سیدنی طبق اعلام پیشین، امسال برنامه ویژه‌ای را به مرور آثار عباس کیارستمی، سینماگر شناخته‌شده ایران در سطح بین‌المللی اختصاص خواهد داد.

این بخش ویژه که «جاده‌های طولانی و پرپیچ و خم: فیلم‌های عباس کیارستمی» نام دارد شامل نمایش فیلم‌های «زندگی و دیگر هیچ»، «کوچه و نان»، «کلوزآپ»، «مسافر»، «خانه دوست کجاست»، «زیر درختان زیتون»، «طعم گیلاس»، «باد ما را خواهد برد»، «دَه» و «به ترتیب یا بدون ترتیب» آثاری هستند که در قالب بخش «مرور آثار عباس کیارستمی» در جشنواره خواهد .

فیلم «شیطان وجود ندارد» از محمد رسول اُف نیز در میان آثار پذیرفته شده در این رویداد سینمایی است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها