{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«چهره‌پرداز» به جشنواره یاماگاتای ژاپن می‌رود

«چهره‌پرداز» به جشنواره یاماگاتای ژاپن می‌رود
کدخبر : 4808

فیلم مستند «چهره‌پرداز» به کارگردانی جعفر نجفی در جشنواره بین‌المللی فیلم مستند یاماگاتای ژاپن پذیرفته شد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری هنرآنلاین، مستند بلند «چهره‌پرداز» ساخته جعفر نجفی به تهیه‌کنندگی سیدشهاب‌الدین طباطبایی، در بخش رقابتی جریان نوی آسیایی دوره ۲۰۲۱ جشنواره بین‌المللی فیلم‌های مستند یاماگاتای ژاپن به نمایش در خواهد آمد. این مستند به عنوان نماینده سینمای ایران در بین ۱۸ فیلم در این بخش با آثاری از کشورهایی چون کره جنوبی، چین، فرانسه، میانمار، تایوان، لهستان، هنگ کنگ، لبنان، ژاپن، مکزیک، پاکستان، افغانستان و هند رقابت می کند. 

جشنواره  یاماگاتا از رویدادهای معتبر در عرصه مستند محسوب می شود که از تاریخ ۱۵ الی ۲۲ مهرماه سال جاری، در شرایط خاص، به علت گستردگی ویروس کرونا به صورت کاملا آنلاین برگزار خواهد شد. مستند «چهره‌پرداز» روایت تلاش‌های بی‌وقفه زن جوانی است تا در رشته چهره‌پردازی در دانشگاه مشغول به تحصیل شود.

«چهره پرداز» دومین تجربه کارگردانی جعفر نجفی است که پیش از این ساخت مستند «آشو» را در کارنامه دارد که موفق به کسب جایزه بهترین مستند کودک و نوجوان از جشنواره مستند آمستردام (ایدفا) شد. 

عوامل مستند  «چهره پرداز » عبارتند از کارگردان: جعفر نجفی، تهیه‌کننده: سیدشهاب‌الدین طباطبایی، فیلمبردار: فریدون نجفی، آهنگساز: ستار اورکی، تدوین: عماد خدابخش، صداگذار: آرش قاسمی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: سولماز منصوری، دستیار کارگردان: آساره هداوند، صدابردار: بهرام یوسفی، مدیر تولید: جواد یوسفی، مجری طرح: ناصر قائدی، اصلاح رنگ و نور: مهدی باقری.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها