{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

جشنواره‌ای که فقط واکسینه‌شده‌ها می‌توانند در آن شرکت کنند

جشنواره‌ای که فقط واکسینه‌شده‌ها می‌توانند در آن شرکت کنند
کدخبر : 4826

ساندنس برای جشنواره ۲۰۲۲ اثبات واکسیناسیون را ضروری اعلام کرد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین، فستیوال فیلم ساندنس در سال ۲۰۲۲ دوباره به فرم نمایش فیزیکی فیلم‌ها بازمی‌گردد اما در عین حال این امکان را برای مردم فراهم می‌کند تا به برخی از فیلم‌های مستقل اصلی به صورت دیجیتال دسترسی پیدا کنند. در عین حال حضور فیزیکی مردم فقط در صورتی ممکن خواهد بود که کاملاً واکسینه شده باشند.

این شامل تمام داوطلبان، مخاطبان و خود هنرمندان می‌شود. دیگر تدابیر ایمنی از جمله نیازمندی‌های بالقوه برای استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری فیزیکی نزدیک ژانویه که فستیوال برگزار می‌شود نهایی و اعلام خواهد شد.

این رویکرد ترکیبی جدید در حالی شکل گرفته است که بسیاری از فستیوال‌های فیلم بزرگ در دوران پاندمی نحوه به اشتراک‌گذاری فیلم‌های‌شان را تغییر می‌دهند. فستیوال فیلم بین‌المللی تورنتو و فستیوال فیلم نیویورک هم از جمله جشنواره‌های بزرگی هستند که رخدادهای حضوری را با پیشنهادهای مجازی ترکیب کرده‌اند.

تابیتا جکسون، مدیر فستیوال فیلم ساندنس در نامه‌ای به جامعه فیلم گفت که رویکرد ترکیبی باعث می‌شود مخاطبان فیلم‌های مستقل بیشتری جذب شوند و افراد بیشتری بتوانند به فیلم‌ها دسترسی پیدا کنند.

او نوشت: «روح ساندنس همیشه در گردهمایی یک جامعه بوده است: حول محور صداهای جدید، آثار جدید، فرم‌های جدید و دیدگاه‌های جدید. در فستیوال سال قبل، حتی با وجود اینکه شانس گردهمایی در یک جا را پیدا نکردیم، قدرت جمع شدن در یک لحظه غیرقابل انکار بود. توانستیم احتمال شرکت افراد بیشتری را به وجود بیاوریم و در آماده‌سازی برای سال ۲۰۲۲ هم متعهد به دعوت کردن از مخاطبان جدید هستیم.»

ساندنس ۲۰۲۲ از روز بیستم ژانویه کار خود را آغاز می‌کند و فیلم‌ها تا روز بیست‌وپنجم همان ماه پیش‌نمایش می‌شوند. تعدادی از فیلم‌های گلچین‌شده تا بیست‌وهشتم هم به نمایش درمی‌آیند. این زمان کمی کوتاه‌تر از دوران پیش از پاندمی است که ساندنس حدود یک هفته و نیم به طول می‌انجامید اما دوره ۲۰۲۲ از دوره سال قبل طولانی‌تر خواهد بود چون پارسال ۷۳ فیلم پخش شدند و امسال ۸۰ فیلم سینمایی در بازه پنج روزه اول به نمایش درمی‌آیند.

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها