{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

خانه موسیقی میزبان اپرای فلوت سحرآمیز

خانه موسیقی میزبان اپرای فلوت سحرآمیز
کدخبر : 1273

جلسه نمایش اپرای "فلوت سحرآمیز" اثر موتزارت روز شنبه هفت دی ماه ساعت 15 به همت کانون خوانندگان کلاسیک در خانه موسیقی برگزار می شود.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خانه موسیقی، جلسه نمایش اپرا که شنبه ابتدای هر ماه در خانه موسیقی به همت کانون خوانندگان کلاسیک برگزار می شود، روز شنبه هفت دی ماه به نمایش نمایش اپرای "فلوت سحرآمیز" اثر موتزارت اختصاص دارد.

توضیحات "شهلا میلانی"(رئیس هیئت مدیره کانون خوانندگان کلاسیک) درباره این اپرا و ویژگی‌های آوازی آن از دیگر بخش‌های این برنامه است.

"فلوت سحرآمیز" اپرایی در دو پرده از "ولفگانگ آمادئوس موتزارت"، آهنگساز نامدار اتریشی، است که در سال 1791 خلق شده‌است. اپرانامه این اثر به زبان آلمانی و نوشته امانوئل شیکاندر است. فلوت سحرآمیز آخرین اپرای موتزارت است.

در این داستان، یک زوج جوان در تکاپو برای رسیدن به یکدیگر هستند و برای این هدف مجبورند از جانب زرتشت، که صاحب خرد و دانایی است، آزمون‌هایی را پشت‌سر بگذارند. 

جلسه قبلی نمایش اپرا دو آذرماه به نمایش اپرای "کوراوغلو" ساخته "عزیر حاجی‌بیف" اختصاص داشت که بخش هایی از 5 پرده این اپرا برای حاضران به نمایش در آمد.

این برنامه روز شنبه ساعت 15 در سالن اجتماعات ساختمان شماره1 واقع در خیابان فاطمی غربی، نرسیده به جمالزاده، پلاک 270 برگزار می شود و ورود برای عموم علاقمندان آزاد است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها