{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

دهمین آلبوم موسیقی خواننده پاپ

محسن چاوشی آلبوم بی‌نام را منتشر کرد

محسن چاوشی آلبوم بی‌نام را منتشر کرد
کدخبر : 1296

"محسن چاوشی" دهمین آلبوم موسیقی خود با عنوان "بی‌نام" را دیروز دوم دی ماه منتشر کرد.

هنر ام‌روز-فاطمه اسماعیلی: تازه‌ترین آلبوم محسن چاوشی خواننده موسیقی پاپ با عنوان "بی‌نام" از روز دوشنبه دوم دی ماه به تهیه‌کنندگی "هادی حسینی" و "ایران گام" ناشر این اثر در قالب نسخه دیجیتالی در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

 آلبوم "بی‌نام" که پیش‌تر قرار بود تحت عنوان "قمار باز" با صدای محسن چاوشی روانه بازار موسیقی کشور شود، با ۱۱ قطعه و اشعاری از مولانا و سعدی تهیه و تولید شده که در این بین از اشعار برخی شاعران دیگر نیز به‌صورت ترکیبی استفاده شده است.

مجموعه حاضر شامل یازده آهنگ باکلام است که در آن‌ها از اشعار مولانا، سعدی، فصیح‌الزمان شیرازی و وحشی بافقی بهره گرفته شده است. ضمن اینکه هیچ‌کدام از این آهنگ‌ها قبلا منتشر نشده‌اند. پیش از این چندین بار قطعه‌هایی بدون خواست او در فضای اینترنت پخش شده‌اند.

موسیقی این آلبوم را خود محسن چاوشی ساخته است و "محمد جاسمی" نیز به‌عنوان همخوان و خواننده مهمان در این اثر حضور دارد.

نام قطعاتی که در آلبوم جدید چاوشی هستند، عبارت اند از: "قند منی، گنجشک پریده، بار سلطان، چنگ، قمارباز، عقل و خرد، زاهد، باز آمدم، من ندانستم، قوم به حج رفته و راز".

"محسن چاوشی" پیش از این آلبوم‌های "یه شاخه نیلوفر، ژاکت، حریص، سنتوری، پرچم سفید، من خود آن سیزده‌ام، پاروی بی‌قایق و امیر بی‌گزند، ابراهیم" و ... را منتشر کرده است. و براساس آمار فروش سایت بیپ تونز آلبوم ابراهیم او در سال 97 پرفروش ترین آلبوم موسیقی در سبک خود بوده است.

او خواننده‌ای است که بعد از سال‌ها فعالیت تا به حال کنسرتی را برگزار نکرده و گاه با چالش‌ها و حواشی متعددی در این زمینه رو به رو بوده است.

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها