{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

از 9 تا 13 دی ماه

سومین دوره نمایشگاه سازخانه در خانه هنرمندان

سومین دوره نمایشگاه سازخانه در خانه هنرمندان
کدخبر : 1337

سومین نمایشگاه سازخانه موسیقی ایران(سازخانه) از روز دوشنبه نهم دی‌ با نمایش آثار بیش از ۶۰ هنرمند سازنده ساز و برگزاری نشست‌های پژوهشی تخصصی در خانه هنرمندان آغاز می‌شود.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از روابط عمومی خانه موسیقی،  سومین نمایشگاه ساز خانه از ۹ تا ۱۳ دی با نمایش آثار بیش از ۶۰ هنرمند سازنده ساز و با نشست‌های پژوهشی تخصصی در خانه هنرمندان برگزار می‌شود.

این نمایشگاه به همت کانون سازندگان ساز، توسط خانه موسیقی ایران با همکاری خانه هنرمندان ایران و خانه موزه دکتر معین و استاد امیرجاهد در شاخه‌های سازهای ایرانی، کلاسیک و ابداعی در مجموعه گالری‌های همکف خانه هنرمندان ایران میزبان مخاطبان است.در این دوره بیش از ۶۰ هنرمند سازهای خود را در گالری‌های ممیز، میرمیران، پاییز و زمستان خانه هنرمندان به نمایش می‌گذارند.

مراسم افتتاحیه نمایشگاه  ساعت ۱۵ روز دوشنبه ۹ دی‌ در تالار استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان برگزار می‌شود. در این مراسم از چند چهره پیشکسوت سازسازی نیز با حضور هنرمندان و مسئولان تجلیل می‌شود.

علاوه بر گالری‌های همکف خانه هنرمندان که به نمایش ساز اختصاص دارد، در سالن امیرخانی این مجموعه نیز نشست‌های پژوهشی و تحلیلی پیرامون سازهای ایرانی، کلاسیک و ابداعی با حضور کارشناسان، نوازندگان و سازندگان ساز برگزار خواهد شد.

سومین نمایشگاه خانه موسیقی ایران "سازخانه" به همت کانون سازندگان ساز با دبیری هنری داریوش النجری و دبیری اجرایی عطا نویدی میزبان علاقه‌مندان موسیقی ایرانی است.

بازدید از این نمایشگاه برای عموم علاقمندان آزاد است و می‌توانند از ۹ تا ۱۳ دی از ساعت ۱۳ الی ۲۱ به خانه هنرمندان ایران واقع در خیابان طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی مراجعه کنند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها