{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

تمدید زمان ثبت نام رسانه‌ها برای پوشش خبری جشنواره موسیقی فجر

تمدید زمان ثبت نام رسانه‌ها برای پوشش خبری جشنواره موسیقی فجر
کدخبر : 1439

ثبت نام رسانه‌ها برای حضور و پوشش خبری سی و پنجمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر تا روز شنبه 21 دی ماه تمدید شد.

به گزارش هنر‌ام‌روز و به نقل از روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، ثبت نام رسانه‌ها شامل (خبرگزاری‌ها، سایت‌های تخصصی موسیقی، روزنامه‌ها، مجلات تخصصی موسیقی، رسانه‌های خارجی فعال در ایران، رادیو و تلویزیون و برنامه‌های اینترنتی) برای حضور و پوشش خبری سی و پنجمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر در سایت جشنواره به نشانی fajrmusicfestival.com تا تاریخ 21دی ماه جاری تمدید شد.

آخرین مهلت تعیین شده برای ثبت نامه رسانه ها در سایت جشنواره 21 دی ماه است و تمدید نمی شود.

شرایط ثبت در سامانه به شرح زیر است:

-ثبت کامل مشخصات خبرنگار (رابط خبری)، عکاس و تصویربردار به‌همراه عکس پرسنلی و تصویر معرفی نامه مدیر مسوول رسانه در سایت جشنواره الزامی است.

-رابط خبری رسانه می‌تواند اطلاعات خود و سایر افرادی را که در معرفی نامه ذکر شده است، ثبت کند.

-هر رسانه می‌تواند، یک رابط خبری و 7 عکاس (به تعداد سالن‌های‌ میزبان جشنواره) به همراه تصویربردار خود را در سایت ثبت نام کند.

-رسانه‌های دارای مجوز و پایگاه‌های خبری که به طور مستمر در زمینه موسیقی فعالیت می‌کنند و همچنین رسانه‌های اینترنتی تخصصی موسیقی دارای مجوز نیز با معرفی مدیر رسانه می‌توانند در این سامانه ثبت نام کنند.

فعالیت مستمر رسانه‌ها و خبرنگاران حوزه موسیقی از اولویت‌های ستاد سی و پنجمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر بوده و ستاد جشنواره پس از بررسی، خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران را برای جشنواره پذیرش خواهد کرد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها