{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

در پی حادثه تلخ هواپیمای 752 اوکراین

خانه موسیقی به هم‌وطنان تسلیت گفت

خانه موسیقی به هم‌وطنان تسلیت گفت
کدخبر : 1486

خانه موسیقی ایران به علت سانحه تلخ هواپیمای 752 اوکراینی به هم‌وطنان تسلیت گفت و ابراز همدردی کرد.

به گزارش هنر ام‌روز، متن پیام تسلیت هیئت‌مدیره خانه موسیقی به شرح زیر است:

"خبر سقوط هواپیمای تهران – کیف و درگذشت جمع زیادی از نخبگان و هم‌وطنان عزیزمان چنان تلخ و جانکاه بود که ملتی را سوگوار کرد... بزرگی این غم چنان بود که فراتر از مرزهای کشور، قاره‌ها را درنوردید و سایه سیاهی از اندوه، خشم و حسرت بی‌پایان را بر گسترانید!

ما هیئت‌مدیره خانه موسیقی ایران به نمایندگی از هم‌صنفان خویش در اعماق این سیاهی اندوهناک به دنبال واژه‌ایم تا بتوانیم ذره‌ای از احساس درد خود را بیان کنیم... در این فاجعه تلخ، همدردی بی‌معناست؛ این درد، درد همه ماست، درد مشترکی است که به جانمان افتاده و ما به ناگزیر فریاد می‌زنیم این درد مشترک را تا شاید این هم‌صدایی مرهمی باشد بر زخم‌های ناسور!

با چشمانی اشک‌بار و سینه‌ای مالامال از آلام، برای همه هم‌وطنانمان داغدار و همه خانواده‌های عزیز قربانیان سانحه، آرزوی صبر و شکیبایی و آرامش داریم...

اما قطعاً آرامش عمومی ملت زمانی میسور و مقدر است که همه مسئولان با دغدغه‌مندی و جدیت به مطالبات ملی و به‌حق مردم که همانا ایجاد شفافیت، پاسخگویی و برخورد با عوامل پنهان‌کاری است، پاسخ داده و با اصلاح ساختار موجود از تکرار چنین فجایع نابخشودنی جلوگیری کنند".

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها