{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر

گرامیداشت یاد هموطنان پرواز هواپیمای اوکراین در جشنواره

گرامیداشت یاد هموطنان پرواز هواپیمای اوکراین در جشنواره
کدخبر : 1537

ستاد برگزاری سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر یاد هموطنانی را که در هواپیمای اوکراین جان باختند، گرامی می‌دارد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر، ستاد برگزاری سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر یاد هموطنان عزیزی را که در هواپیمای اوکراین جان باختند، گرامی می دارد.

در پنجمین جلسه شورای ارزیابی جشنواره که با گرامیداشت یاد جان باختگان هواپیما از جمله روجا آزادیان از هنرمندان موسیقی این پرواز  همراه بود، گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر مورد تاکید قرار گرفت.

به پیشنهاد شورای ارزیابی در این جلسه مصوب شد در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر رویدادهای ویژه ای به یاد و خاطره درگذشتگان هواپیمایی اوکراین انجام شود.

پنجمین جلسه شورای ارزیابی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر با حضور سیدامین مؤیدی مشاور برنامه ریزی و نظارت راهبردی معاونت امور هنری، حمید قبادی نماینده معاونت امور هنری در شورای ارزیابی، محمد سریر، داود گنجه ای، زیدالله طلوعی، علی اطیابی نماینده انجمن صنفی هنرمندان موسیقی و "محسن رجب پور" نماینده مجمع صنفی تولیدکنندگان آثار شنیداری برگزار شد.

سید "مجتبی حسینی" معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و "محمد اله یاری" مدیرکل دفتر موسیقی نیز در پایان جلسه شورای ارزیابی جشنواره در این جلسه شرکت کردند.

معاون امور هنری با تشکر از شورای ارزیابی جشنواره گفت: همه در غم و اندوه عزیزان هموطن سوگواریم و همدلی و همراهی مردم و هنرمندان در این روزها بیشتر احساس می شود

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها