{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

خوانندگان پاپ جشنواره موسیقی فجر معرفی شد

خوانندگان پاپ جشنواره موسیقی فجر معرفی شد
کدخبر : 1595

خوانندگان پاپ حاضر در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر مشخص شد.

به گزارش هنر ام‌روز،  در این دوره از جشنواره موسیقی فجر قرار است 9 گروه با 16 سانس اجرا میزبان مخاطبان خود باشند. در این دوره چهره‌های جوان و خوانندگانی حضور دارند که پیش از این در قالب این جشنواره روی صحنه نرفته بودند. "امید حاجیلی، بهنام بانی، امیرعباس گلاب، گروه ماکان، محسن ابراهیم‌زاده و سیروان خسروی" خوانندگان پاپ جشنواره سی و پنجم هستند که در سال‌های گذشته هم روی صحنه این رویداد رفته بودند.

"آرش و مسیح عدل‌پرور، علی یاسینی، آرون افشار و رضا بهرام" هم خوانندگانی هستند که برای اولین در این رویداد هنری شرکت می‌کنند.

اجراهای پاپ سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در دو سانس ساعت 18:30 و 21:30در هر روز برگزار می‌شود که "آرش و مسیح عدل پرور" روز چهارشنبه 23 بهمن دو اجرا، "امید حاجیلی و علی یاسینی" در 24 بهمن به ترتیب در سانس نخست و دوم، "رضا بهرام" 25 بهمن دو اجرا، "محسن ابراهیم زاده" 26 بهمن دو اجرا، "امیرعباس گلاب و گروه ماکان" 27 بهمن، آرون افشار 28 بهمن دو اجرا، "سیروان خسروی" 29 بهمن دو اجرا و "بهنام بانی" اول اسفند ماه دو اجرا به روی صحنه می‌روند.

بلیت فروشی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در سایت های تیوال و پارس بلیط انجام می شود که بلیت اجراهای پاپ فقط در سایت پارس بلیت فروخته می شود و علاقه مندان از ساعت ۱۷ روز چهارشنبه دوم بهمن ماه می‌توانند بلیت‌های اجراهای بخش پاپ جشنواره را خریداری کنند.

  همچنین جدول سایر اجراهای سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر ابتدای هفته آینده منتشر می شود و بلیت فروشی آنها انجام می شود.

 

Fajr-_-Pop-Table-RGB-3-1448x2048

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها