{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

آخرین اخبار از وضعیت محمدرضا شجریان

آخرین اخبار از وضعیت محمدرضا شجریان
کدخبر : 1620

"محمدرضا شجریان" از شب گذشته در بیمارستان جم بستری هستند و تحت نطارت تیم پزشکی قرار دارند.

به گزارش هنر ام‌روز، محمدرضا شجریان در حالی در بیمارستان جم بستری شده است که اخبار متفاوتی از سلامتی محمدرضا شجریان به گوش می‌رسد.

"کاوه راد" وکیل خانه موسیقی در صفحه شخصی خود توییت نوشت: وضعیت استاد محمدرضا شجریان متاسفانه رو به وخامت است. ایشان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان جم بستری هستند و اقدامات درمانی در حال انجام است. برای ایشان دعا کنیم.

اما در ایرنا آمده است: استاد شجریان به زودی از بیمارستان مرخص می‌شود و مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی گفته است: استاد شجریان برای تعبیه راه عروقی جهت دارورسانی راحت به بیمارستان مراجعه کرده و امروز یا فردا مرخص می‌شود و حال عمومی شجریان مساعد است.

همچنین برخی مرتبطان همانند "شاهرخ تویسرکانی" نویسنده و روزنامه‌نگار در گفت‌وگویی با ایسنا، وضعیت او را در فرآیند پزشکی گذشته توصیف کرده و یادآوری کرده‌اند که شجریان هر چند وقت، دست‌کم برای چک‌آپ‌های تجویز شده به بیمارستان مراجعه داشته است.

روابط عمومی شرکت دل‌آواز (شرکتی که با همت محمدرضا شجریان در تاریخ اول اسفند ۱۳۵۶ تاسیس شد) هم در این زمینه به ایسنا اعلام کرده است که محمدرضا شجریان هر چند وقت یک بار برای چک‌آپ باید چند روزی به بیمارستان برود و برای خلط ریه‌ هم باید تحت نظر باشد تا عفونت احتمالی پیش نیاید.

"محمدرضا شجریان" نوروز 95 با انتشار ویدئوی ضمن تبریک سال نو، از ابتلای خود به بیماری سرطان خبر داد و پس از آن تاکنون تحت نظر پزشکان به مداوا مشغول است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها