{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

وزارت ارشاد تمهیدی برای مقابله با کرونا ندارد

به‌رغم نگرانی‌ها اجراهای عمومی هنر همچنان ادامه دارد

به‌رغم نگرانی‌ها اجراهای عمومی هنر همچنان ادامه دارد
کدخبر : 1720

مدیر روابط عمومی بخش هنری وزارت فرهنگ و ارشاد گفت: درحال حاضر برای مقابله با کرونا ویروس در فضاهایی فرهنگی هنری با وزارت بهداشت درحال مشارکت هستیم.

هنر ام‌روز-زهرا ره‌گشای: درحالی‌که نگرانی از شیوع ویروس کرونا در ایران تقریبا همه‌گیر شده‌، اجراهای عمومی برنامه‌های هنری همچنان به قوت خود باقی است و از سوی وزارت ارشاد تا این لحظه تمهیداتی برای مقابله با کرونا اندیشیده نشده است.  

امشب (شنبه 3 اسفند) کنسرت موسیقی علیرضا قربانی در تالار وحدت آغاز می‌شود و برخی از کسانی که بلیت این کنسرت را خریداری کرده‌اند، در تردید برای رفتن یا نرفتن به این برنامه هستند، اما نه از سوی برگزارکنندگان کنسرت و نه مسئولان هنری به این نگرانی‌ها پاسخی داده نشده است.  

وقتی پیگیر مسئولیت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مواجهه با ویروس کرونا شدیم،"مجید فروغی" مدیر روابط عمومی بخش هنری وزارت فرهنگ و ارشاد گفت: این مسئله با مشارکت وزارت ارشاد و بهداشت در حال پیگیری است و تا عصر امروز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

"مجید فروغی" درباره وضعیت سالن های کنسرت گفت: برخی از سالنهای کنسرت از طریق وزارت ارشاد خود در حال پیگیری هستند اما چون وزارت ارشاد در زمینه پزشکی و بهداشتی تخصصی ندارد، باید با وزارت بهداشت هماهنگ کند و بعد از آن تصمیم‌گیری کند.

مدیر روابط عمومی بخش هنری وزارت فرهنگ و ارشاد درباره زمان اجرایی شدن این برنامه گفت: شاید در یکی دو روز آینده اجرا شود.

تالار وحدت به خاطر برنامه‌های متعددی چون جشنواره موسیقی فجر و اختتامیه آن که در شب‌های گذشته برگزار شده، و امروز با برنامه‌هایی چون کنسرت گروه ژیوار و شروع کنسرت‌های علیرضا قربانی، از جمله فضاهایی است که جمعیت زیادی از مردم در ساعات مختلف در آن‌جا گرد هم می‌آیند. 

"امید صدیق" مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی در رابطه با اقدامات مقابله با این ویروس توسط این مجموعه گفت: این مجموعه برای راه‌های مقابله با این ویروس با مسئولین زیربط تماس‌هایی انجام داده است. سیاست بنیاد رودکی جدا از سیاست وزارت ارشاد نیست و نکته‌های گفته‌شده همان چیزهایی است که آقای فروغی گفتند.

 

برخی از نگرانی‌های مردم از این قرار است:

۲۰۲۰۰۲۲۲_۱۳۲۳۵۵

 

۲۰۲۰۰۲۲۲_۱۳۲۴۲۳

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها