{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

تماشاگرانی که داخل حباب به تماشای کنسرت نشستند

تماشاگرانی که داخل حباب به تماشای کنسرت نشستند
کدخبر : 2182
خبرنگار:

گروه موسیقی The Flaming Lips کنسرتی با رعایت فاصله اجتماعی برگزار کرده است. در این کنسرت اعضای این گروه و هواداران‌شان در تمام مدت اجرا درون حباب‌هایی پلاستیکی قرار داشتند.

هنرام‌روز: طبق گفته اعضای این گروه، این کنسرت به طور آزمایشی برگزار شد تا کارآمدی این روش برای استفاده در کنسرت‌های بعدی مورد سنجش قرار گیرد. 

هم‌چنین از تصاویر این کنسرت در موزیک ویدئوی جدید این گروه موسیقی استفاده خواهد شد.

7D8958BF-8EA0-4A0C-B62B-DD5A14431E09

ایده این اجرا اولین بار توسط وین کوین، خواننده اصلی این گروه مطرح شد. وی در مصاحبه‌ای با شبکه سی‌ان‌ان درباره این طرح گفت: اول یک نقاشی از اجرای گروه در سال ۲۰۱۹ کشیدم که در آن از بین جمعیت فقط من داخل یک حباب پلاستیکی بودم. سپس یک نقاشی دیگر از اجرای گروه در سال ۲۰۲۰ کشیدم که دقیقا همان سناریو را داشت با این تفاوت که این بار علاوه بر من دیگران نیز داخل حباب هستند.

‌او در ادامه گفت: فکر می‌کنم در مارس کسی تصور نمی‌کرد این وضعیت تا هشت ماه دیگر ادامه پیدا کند.

همه فکر می‌کردیم این وضعیت یک یا دو ماه طول بکشد. در این حباب‌ها می‌توانید هر چقدر که دلتان می‌خواهد هیجان زده شوید، جیغ بکشید اما نفر بغلی‌تان را آلوده نکنید، هر قدر هم که از خود بی خود و هیجان زده شده باشید.

3AE6AAAF-B39D-47F8-AD70-E4FDFBA11176

این حباب‌ها مانند یک سد و مانع عمل می‌کنند. هم ایمنی بقیه حفظ می‌شوپ هم خودتان. این یک موفقیت است.

یکی از طرفداران این گروه موسیقی که در کنسرت آن‌ها حضور داشته می‌گوید: حباب‌ها آنقدر بزرگ بودند که اصلاً در آن‌ها احساس خفقان نمی‌کردید.

A1D51441-05B6-4D2C-9A12-8FE4B14BE7CD

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها